مدیر اقامتگاه‌های بوم‌گردی اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی خبر داد:
مدیر اقامتگاه‌های بوم‌گردی اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال ۲۲ اقامتگاه بوم‌گردی در استان فعالیت خود را آغاز کرده و پذیرای گردشگران داخلی و خارجی بوده‌اند.
کد خبر: ۷۸۳۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸ 29 September 2019

به گزارش تابناک رضوی به نقل از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و  گردشگری خراسان رضوی، حامد مهدوی، مدیر اقامتگاه‌های بوم‌گردی این اداره اظهار کرد: ۷۵ اقامتگاه بوم‌گردی در این استان پروانه بهره برداری دریافت کرده و بیش از ۹۰ اقامتگاه نیز موافقت‌های اولیه را برای کسب پروانه دریافت کرده‌اند.

 

مهدوی افزود: از ابتدای امسال ۲۲ اقامتگاه بوم‌گردی در استان خراسان رضوی فعالیت خود را آغاز کرده و پذیرای گردشگران داخلی و خارجی بوده‌اند.

 

وی با بیان اینکه در سال جاری این اداره کل همگام با سیاست‌های دولت در جهت رونق گردشگری و ایجاد اشتغال پایدار روستایی، توسعه اقامتگاه‌های بوم‌گردی را در دستور کار قرار داده است، تصریح کرد: در این راستا به متقاضیان ایجاد واحدهای بوم‌گردی تسهیلات کم بهره با دوره بازپرداخت طولانی پرداخت می‌شود.

 

مدیر اقامتگاه‌های بوم‌گردی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی به شکل گیری تشکل حرفه ای بوم گردی استان اشاره کرد، ابراز کرد: جامعه حرفه‌ای بوم‌گردی استان، به عنوان سومین تشکل حرفه‌ای حوزه گردشگری نخستین جلسه مجمع عمومی را برگزار کرده و هیئت مدیره نیز انتخاب شده‌اند.

 

وی گفت: این تشکل در پیشبرد توسعه گردشگری به ویژه بوم‌گردی نقش به سزایی خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار