نمایشگاه «سخت و نفسگیر» از امروز تا ۱۱ مهرماه در نگارخانه اشراق خراسان رضوی در حال برگزاری است.
کد خبر: ۷۸۳۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳ 29 September 2019

به گزارش تابناک رضوی به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خراسان رضوی، نمایشگاه عکس «سخت و نفسگیر» به مناسبت روز ملی آتش‌نشان و با  همکاری حوزه هنری خراسان رضوی و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در نگارخانه اشراق در حال برگزاری است.

 

آتشپاد دوم امیر عزیزی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در آیین افتتاحیه این نمایشگاه اظهار کرد: هنر و آثار هنری همواره به فرهنگ‌سازی در عرصه ایمنی کمک کرده است در این راستا پیش از این نمایشگاه‌هایی در رابطه با مدیریت بحران برگزار کردیم و معتقدم آتش‌نشانی نیز پتانسیل بسیار بالایی دارد که با بهره‌گیری از زبان هنر به فرهنگ شهری شهروندان عمق ببخشیم تا مشکلات و خطرات کمتری رخ دهد و با سرعت بیشتری رفع شود.

 

وی افزود: در نمایشگاه «سخت و نفس‌گیر» گزیده‌ای از تصاویر آرشیوی ما از عملیات‌های سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد به نمایش گذاشته است و درصدد هستیم در آینده با حمایت و همکاری حوزه هنری خراسان رضوی در این زمینه فراخوان مسابقه‌ای در سطح ملی را منتشر و آثار برگزیده را در نقاط مختلف شهر مشهد به نمایش بگذاریم.

 

در ادامه میثم مرادی، رئیس حوزه هنری خراسان رضوی نیز ضمن تبریک روز ملی آتش‌نشان و هفته آتش‌نشانی حضور گسترده بانوان آتش‌نشان مشهد در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه را ارج نهاد و گفت: زن ایرانی سرشار از اعتقاد، ایمان، ایثار و باور است  و جامعه ایرانی و اسلامی ما نقش و جایگاه ارزنده‌ای برای بانوان قائل است امیدوارم به زودی و در برنامه‌های بعدی شاهد خلق آثار هنری از فداکاری ها و ایثارگری بانوان آتش‌نشان باشیم.

 

 گفتنی است در نمایشگاه «سخت و نفسگیر» ۲۷ فریم عکس از جمعی از عکاسان مطرح مشهدی همچون نیما نجف زاده، محسن رحیمی عنبران، حسن شرافت، مصطفی خانچوپانی و محمد زائرنیا در معرض دید عموم علاقه‌مندان گرفته است.

 

این نمایشگاه به‌طور همزمان در نگارخانه اشراق حوزه هنری خراسان رضوی واقع در بین هاشمیه ۲۰ و ۲۲ و در حال برگزاری است.

 

علاقه‌مندان می‌توانند تا یازدهم مهرماه هر روز در نوبت صبح و عصر از است ۹ الی ۱۲ و ۱۶ الی ۱۹ از این نمایشگاه بازدید کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار