کد خبر: ۷۸۴۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱ 01 October 2019

ولادیمیر پوتین و حسن روحانی، روسای جمهوری روسیه و ایران، امروز در حاشیه نشست شورای عالی کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیایی در پایتخت ارمنستان، با یکدیگر دیدار ‌می‌کنند.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم از خبرگزاری «نووستی»، دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین اعلام کرد، "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری روسیه، امروز، اول اکتبر (نهم مهر ماه) برای شرکت در نشست شورای عالی اتحادیه اقتصادی اوراسیایی به ایروان، پایتخت ارمنستان سفر می‌کند.

در این نشست علاوه بر روسای جمهوری کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیایی (شامل: روسیه،ارمنستان، بلاروس، قزاقستان و قرقیزستان)، رئیس جمهوری مغولستان بعنوان کشور عضو ناظر و همچنین دو میهمان افتخاری: "حسن روحانی" رئیس جمهوری ایران و نخست وزیر سنگاپور هم حضور دارند.

اعضای شورای عالی اتحادیه اقتصادی اوراسیایی مسائل مهم در دستورکار این اتحادیه و جهت گیری‌های آتی برای برنامه ریزی و مشخص شدن وظایف برای بهبود عملکرد بازار و توسعه همکاری‌ها در عرصه‌های کلیدی را مورد بررسی قرار خواهند داد.

رئیس جمهوری روسیه در حاشیه نشست سران اتحادیه اقتصادی اورآسیایی، مذاکرات جداگانه‌ای با "نیکول پاشینیان" نخست وزیر ارمنستان و "حسن روحانی" رئیس جمهوری ایران خواهد داشت که در جریان آنها، برخی مسائل مهم در دستورکار دوجانبه و همکاری‌ها در چارچوب این اتحادیه بررسی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار