مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از سفر یک روزه معاون وزیر ورزش و جوانان خبر داد
کد خبر: ۷۸۴۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰ 01 October 2019
استان مرکزی میزبان معاون وزیر ورزش و جوانان
به گزارش تابناک مرکزی -عابد حقدادی گفت: فردا دهم مهرماه استان مرکزی میزبان معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان‌های ورزش و جوانان کشور است.

وی افزود: جمشید تقی‌زاده در سفر یک روزه به استان مرکزی از اماکن ورزشی شهرستان‌ها و پروژه‌های عمرانی بازدید و چهار پروژه عمرانی ورزشی را نیز افتتاح می‌کند.
حقدادی خاطرنشان کرد: افتتاح رختکن ورزشی استادیوم ورزشی فراهان، افتتاح دفتر هیات فوتبال شهرستان فراهان، افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای امیرآباد شهرستان فراهان و افتتاح پیست تارتان استادیوم ۱۵ هزار نفری حضرت امام خمینی (ره) اراک از جمله طرح‌هایی است که در سفر یک روزه معاون وزیر به بهره‌برداری می‌رسند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان داشت: همچنین بازدید از اماکن ورزشی شهرستان‌های آشتیان، تفرش و فراهان، بازدید پروژه دهکده المپیک اراک، پروژه سالن سه هزار نفره امام خمینی (ره) و پروژه پیست تخصصی اسکیت ۲۲ بهمن اراک از دیگر برنامه‌های معاون وزیر ورزش و جوانان به استان مرکزی است.
حقدادی اظهار داشت: برنامه این سفر یک روزه  پس از ورود معاون وزیر ورزش و جوانان به شهرستان آشتیان از ساعت ۸ صبح آغاز و تا ساعت ۱۴ عصر در اراک به پایان خواهد رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار