فرمانده انتظامی خراسان رضوی خبر داد:
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در موضوع جرایم رایانه‌ای با افزایش 118 درصدی و روبه رشدی مواجه هستیم.
کد خبر: ۷۸۴۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲ 01 October 2019

به گزارش تابناک رضوی، سردار محمدکاظم تقوی در نشست خبری هفته نیروی انتظامی با اعلام این خبر اظهار کرد: شعار هفته امسال نیروی انتظامی که از 11 مهرماه آغاز می‌شود، پلیس هوشمند امین مردم است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: آمار تماس‌ها با پلیس 110 در استان خراسان رضوی از ابتدای مهر ماه سال 97 تا ابتدای مهر ماه سال 98 بیانگر افزایش و رشدی 79 درصدی است که بخشی از این تماس‌ها که شامل یک میلیون و 728 هزار و 556 تماس بوده منجر به عملیات شده است.

تقوی گفت: همچنین تماس‌های غیرقابل رسیدگی نیز در استان در این مدت بیانگر رشدی 97 درصدی است و یک میلیون و 493 هزار و 192 تماس نیز در این مدت از سوی همکاران ما مورد راهنمایی قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به آمار کشفیات مواد مخدر در این مدت تاکید کرد: در این بازه زمانی، 28 تن کشفیات مواد مخدر داشته‌ایم که نسبت به مدت مشابه سال قبل بیانگر رشدی 4 درصدی است.

تقوی عنوان کرد: همچنین 35 باند مواد مخدر در این راستا دستگیر و متلاشی شده‌اند و آمارها در این حوزه نیز بیانگر رشدی 14 درصدی است.

وی خاطرنشان کرد: نزاع‌های مسلحانه ما در این مدت حدود 42 درصد افزایش پیدا کرده و به همین منظور اقداماتی را در دستور کار قرار داده‌ایم و شاهد و افزایش 22 درصدی کشف سلاح بوده‌ایم.

تقوی با اشاره به اینکه در موضوع جرایم رایانه‌ای نیز افزایش 118 درصدی گزارش شده تاکید کرد: در حوزه برخورد با سرقت‌ها عملکرد پلیس حاکی از رشدی 30 درصدی است و در نیمه نخست امسال نیز شاهد افزایش 40 درصدی سارقان بوده‌ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار