رئیس قوه قضائیه در جلسه شورای عالی قوه قضائیه از اهتمام و تلاش‌های جدی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان که در ماه‌های اول مسئولیت خویش تحول چشمگیری در استان ایجاد و در جهت اجرایی شدن مصوبات سفر اخیر به آن استان نیز اقدامات مؤثری انجام داده‌اند تقدیر نمودند.
کد خبر: ۷۸۶۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۹ 08 October 2019

به گزارش «تابناک» هرمزگان، آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه صبح امروز و در نشست شورای عالی قوه قضائیه از اهتمام و تلاش‌های جدی علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان که در ماه‌های اول مسئولیت خویش تحول چشمگیری در استان ایجاد و در جهت اجرایی شدن مصوبات سفر اخیر به آن استان نیز اقدامات مؤثری انجام داده‌اند تقدیر نمودند.

تشکر آیت الله رئیسی از رئیس کل دادگستری استان هرمزگان

رئیس قوه قضائیه با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی (ع) تصریح کرد: رویداد عظیم اربعین و راهپیمایی دلدادگان به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از سراسر عالم در طوف وجود مقدس اباعبدالله الحسین (ع)، یک جبهه مقاومت بین المللی اسلامی را شکل می‌دهد که این رویداد عظیم، جلوه انسان سازی و یادگیری سبک زندگی از محضر حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است و برای همه زائران و دلدادگان به اهل بیت (ع) شکل گیری مدنیت حسینی را نوید می‌دهد.

وی با بیان اینکه این تمدن حقیقتا در مقابل تمدن‌های مدعی در عالم امروز می‌تواند زندگی انسان معاصر را متحول و به طرف معنویت، عدالت، اخلاق و توجه به خدا سوق دهد، به بروز برخی فتنه‌ها در ایام اخیر اشاره کرد و افزود: فتنه‌هایی در عراق شکل گرفت تا رویداد عظیم اربعین را کمرنگ و کم رونق کنند. سال گذشته خواستند فتنه‌ای در مشهد با محوریت دعوای ایرانی - عراقی راه بیندازند که هدفشان محقق نشد. امسال نیز در عراق، یک فتنه آمریکایی - سعودی شکل دادند تا جریان اربعین را تحت الشعاع قرار دهند.

آیت الله رئیسی با ابراز خرسندی از هوشیاری ملت و دولت عراق برای به حاشیه راندن این فتنه و بر ملا شدن خطوط این جریان، بر لزوم استمرار هوشیاری در این زمینه تاکید کرد و گفت: همگان باید تلاش کنیم که رویداد عظیم اربعین به نحو احسن شکل گیرد. لازم است پیشاپیش از موکب داران، میزبانان از دولت و ملت عراق و همچنین مرجعیت هوشیار در این کشور تقدیر کنم و از مسئولان مربوطه در ایران نیز بویژه نیرو‌های نظامی و انتظامی که در مرز‌ها به برقراری نظم و آرامش مشغولند، باید قدردانی کرد. از همه می‌خواهم که تلاش هایمان به گونه‌ای باشد که خاطره‌ای شیرین از این اربعین در دل و جان مردم باقی بماند.

براساس این گزارش، ساماندهی ارتباطات و مطالبات مردمی در دستور کار جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه بود که مدیرکل دبیرخانه قوه قضاییه و رئیس مرکز ارتباطات مردمی به بیان توضیحاتی در این زمینه پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار