کمیته انضباطی رای خود را درباره تیم خیبر خرم آباد، گل ریحان، قشقایی شیراز و ماشین سازی تبریز صادر کرد.
کد خبر: ۷۸۶۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲ 08 October 2019

رای کمیته انضباطی برای بازی‌های جام حذفی اعلام شد

به گزارش تابناک به نقل از فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های ماشین سازی تبریز و پرسپولیس تهران از سری رقابت‌های جام حذفی برگزار و از سوی تماشاگران تیم ماشین سازی تبریز تخلفاتی مبنی بر پرتاب اشیا، اهانت به بازیکن حریف و فحاشی به داور بازی رخ داد.

تیم ماشین سازی تبریز به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است (این رای قابل تجدید نظر است)

بهزاد بشتایم، مربی تیم ماشین سازی تبریز به دلیل اعتراض مکرر و ورود به زمین مسابقه که منجر به اخراجش شد، به توبیخ کتبی و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رسول خطیبی  سرمربی تیم ماشین سازی تبریز به دلیل اعتراض مکرر ورود به زمین، فحاشی و تهدید داوران منجر به اخراج وی شد، وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود خود و پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر و از حیث محرومیت قطعی است.

*تیم خیبر خرم آباد به دلیل پرتاب بطری آب و ورود به داخل زمین در دیدار برابر سپاهان اصفهان به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مسابقه تیم‌های قشقایی شیراز و صنعت نفت آبادان برگزار و از سوی تماشاگران تیم قشقایی شیراز تخلفاتی مبنی بر فحاشی تماشاگران به داور مسابقه رخ داد. این تیم به پرداخت ۱۰۰ میلون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
فرجی- عضو هیات مدیره باشگاه قشقایی نیز به دلیل توهین و فحاشی به داور مسابقه به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

*تیم نساجی مازندران به دلیل تخلف تماشاگرانش مبنی بر فحاشی به ناظر فدراسیون در دیدار برابر شهرخودرو مشهد باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

رای کمیته انضباطی برای دیدار تیم‌های گل ریحان و استقلال تهران

*دیدار تیم‌های گل ریحان و استقلال تهران برگزار و از سوی محمد نصرتی سرمربی گل ریحان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور که منجر به اخراج وی شد، نصرتی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رای قابل تجدید نظر است)

حسین خانبان آنالیزور تیم گل ریحان به دلیل فحاشی به داور که منجر به اخراجش شد به  دو جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رای قابل تجدید نظر است)

محمدرضا فلاح تدارکات تیم گل ریحان نیز به خاطر فحاشی و هل دادن داور مسابقه که منجر به اخراجش شد، وی به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رای قابل تجدید نظر است)

تیم گل ریحان به دلیل داشتن هفت بازیکن اخطاری باید ۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. (این رای قطعی است)

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار