شش بازی، سه برد و سه باخت حاصل عملکرد کالدرون در لیگ برتر روی نیمکت پرسپولیس است. دو باخت اخیر پرسپولیس مقابل سپاهان و شهرخودرو باعث شده تا هواداران این تیم از عملکرد تیمشان به شدت شاکی باشند و وضعیت در باشگاه سرخ ها، قرمز باشد.
کد خبر: ۷۸۷۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳ 10 October 2019

دو باخت اخیر پرسپولیس مقابل سپاهان و شهرخودرو باعث شده تا هواداران این تیم از عملکرد تیمشان به شدت شاکی باشند و وضعیت در باشگاه سرخ ها، قرمز باشد.

شش بازی، سه برد و سه باخت حاصل عملکرد کالدرون در لیگ برتر روی نیمکت پرسپولیس است. دو باخت اخیر پرسپولیس مقابل سپاهان و شهرخودرو باعث شده تا هواداران این تیم از عملکرد تیمشان به شدت شاکی باشند و وضعیت در باشگاه سرخ ها، قرمز باشد.

پرسپولیسی که فصل گذشته فقط یک باخت را تجربه کرد، حالا سه باخت را فقط تا هفته ششم تجربه کرده است. هواداران پرسپولیس که تا دو، سه ماه پیش همه با هم متحد بودند که برانکو ایوانکوویچ باید حفظ شود و مقابل باشگاه در اعتراض به فسخ قرارداد مربی کروات تجمع می کردند، حالا دچار دو دستگی و اختلاف نظر شدند. برخی می گویند هیئت مدیره باید کالدرون را اخراج کند و برانکو که این روز ها تیم ندارد، دوباره روی نیمکت بنشیند، برخی ها هم معتقدند باید به کالدرون فرصت داد و زود است که او را قضاوت کنیم.

خیلی از پرسپولیسی ها مدیرعامل قبلی این تیم، یعنی ایرج عرب را مقصر ناکامی های تیمشان می دانند. مدیرعاملی که دستمزد برانکو را نداد و باعث شد او رفتنی شود. عرب معتقد بود که پول برانکو آماده است، اما هنوز هم طلب این مربی تسویه نشده و میراثی دشوار را برای انصاری فرد برای حل این مشکل به یادگار گذاشته است.

کالدرون از بدو ورودش به پرسپولیس با مشکلات زیادی روبرو بود. مدیرعامل تیم با نظر خودش بازیکن جذب کرده و قرارداد برخی بازیکنان که بعدا در لیست مازاد این سرمربی قرار گرفتند را تمدید کرده بود. اما با این حال این سرمربی کارش را با برد آغاز کرد، اما باخت مقابل تراکتور، هواداران پرسپولسی را نسبت به توانایی های سرمربی شان به شک انداخت. برد در دربی بر محبوبیت کالدرون نزد هوادران افزود، اما دو باخت پشت سر هم هواداران را دوباره یاد روزگار خوش با سرمربی سابقشان انداخت.

حمید درخشان پیشکسوت تیم پرسپولیس درباره وضعیت این روز های سرخ ها گفت:« پرسپولیس امسال از لحاظ مهره یکی از بهترین تیم های لیگ است و بازیکنان خیلی خوبی دارد، اما مشکل آن ها این است که کالدرون هنوز از بازیکنان شناخت پیدا نکرده. من تعجب می کنم که چطور او بعد از شش هفته هنوز نمی داند پست هایی که بازیکنان باید بازی کنند کدام است و امیدوارم دستیارانش زودتر او را در رسیدن به این شناخت کمک کنند. »

کالدرون در این شش هفته از بازیکنان در پست های مختلف استفاده کرده است. گاهی محمد نادری در دفاع چپ بازی می کند و گاهی وینگر چپ. ترابی هم گاهی مهاجم است و گاهی هافبک. البته برای برخی بازیکنان دیگر پرسپولیس هم این تغییر پست وجود داشته است، بازیکنانی مانند:امیری، عالیشاه، انصاری، نعمتی و .... . موضوعی که از نظر درخشان مهمترین عامل ناکامی سرخ ها محسوب می شود.

البته آدام همتی بازیکن تیم پرسپولیس با این موضوع مخالف است و معتقد است که بازیکنان پرسپولیس توانایی بازی در پست های مختلف را دارند.

این روز ها شایعه اختلاف نظر کالدرون و سید جلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس هم به گوش می رسد. سید جلال پس از دو هفته مصدومیت برای بازی با شهرخودرو آماده بود، اما کالدرون او را با خود به مشهد نبرد. پرسپولیس مقابل شاگردان گل محمدی شکست خورد تا میزان انتقادات از کالدرون بیشتر شود.

پرسپولیس اگرچه در دربی پیروز شده، اما همه بازی های بزرگ دیگر مقابل تیم های تراکتور، سپاهان و شهرخودرو را باخته است و در دربی هم با ارائه نمایشی نه چندان برتر و با درخشش بیرانوند موفق شد آبی ها را شکست دهد تا هواداران به توانایی کالدرون در بردن بازی های بزرگ شک کنند.

حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل سابق پرسپولیس هم معتقد است که کالدرون به زمان احتیاج دارد، او گفت:« کالدرون ترکیب تیمش را خودش انتخاب نکرده و لازم است که این تیم همدیگر را بشناسند.

گرشاسبی درباره رفتن برانکو هم گفت:مسائل بسیار کلانی وجود دارد و فعلا نمی خواهم در این باره صحبت کنم، اما به زودی مسائلی که باعث شد برانکو از پرسپولیس جدا شود را اعلام می کنم. »/باشگاه خبرنگاران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار