سجاد طاهری در گفتگو با تابناک:
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان کرمانشاه، ازافزایش ۱۵ درصدی حقوق مستمری بگیران تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان همزمان با روز ملی روستا و عشایر خبر داد.
کد خبر: ۷۸۷۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 10 October 2019

سجاد طاهری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه گفت: با اعمال این افزایش حقوق از روز پانزدهم مهرماه سال جاری ما به التفاوت مربوط به آن از ابتدای سال تا پایان شهریور ماه همزمان با روز ملی روستا به حساب این عزیزان واریز و در شعب مختلف بانک کشاورزی استان قابل برداشت می‌باشد.

 وی با بیان اهمیت موضوع بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر برای دولت و مجلس از انعقاد تفاهم‌نامه فیمابین صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر با معاونت توسعه روستا‌ها و مناطق محروم ریاست جمهوری، معاونت اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و بانک‌های عاملی که تسهیلات اشتغال روستایی و عشایر را پرداخت می‌کنند. من جمله بانک کشاورزی، توسعه تعاون، پست بانک صندوق کارآفرینی امید در روز ملی روستا و عشایر و در حضور معاون اول رئیس جمهور در بیرجند خبر داد.

 در واقع به منظور تکمیل زنجیره توانمندسازی متقاضیان، دریافت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری که همان برقراری بیمه اجتماعی ایشان می‌باشد. این تفاهمنامه فی ما بین مدیران عامل صندوق و بانک‌ها منعقد و از این پس و با انعقاد این تفاهم نامه‌ها ملی که در حضور اسحاق جهانگیری به امضا رسید، کلیه متقاضیان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری می‌توانند ضمن بهره مندی از خدمات بیمه اجتماعی از کمک و یارانه ۷۰ درصدی دولت در این حوزه بهره‌مند گردند.

طاهری در پایان تعداد بیمه شدگان تحت پوشش این صندوق را در استان ۷۴ هزار خانوار و تعداد مستمری بگیران تحت پوشش را قریب به ۲ هزار خانوار اعلام نمود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار