آیین اعطای احکام ایجاد و مدیریت شعب شرکت تعاونی پست پیشگامان در مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۷۸۷۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱ 10 October 2019

به گزارش تابناک رضوی، مدیر عامل شرکت تعاونی پست پیشگامان در این مراسم اظهار کرد: گروه تعاونی پیشگامان با ۲۳ سال سابقه درخشان در بخش تعاون کشور و با کسب افتخارات گوناگون در حوزه های اقتصادی و اجتماعی همواره می کوشد با مشارکت مردم در اقتصاد کشور نقشی سازنده ایفا کند.

 

محمد هادی اسلامی با بیان اینکه فعالیت گروه تعاونی پیشگامان در قالب تعاون، عدالت اجتماعی، جذب سرمایه های خرد مردم و ارائه ایده های جذاب و مورد توجه جامعه در کنار خدمات الکترونیکی، مخابراتی و تولید مصنوعات مرتبط از جمله اخذ مالکیت فیبر نوری بصورت انحصاری در آبهای آزاد دنیا سبب گسترده شدن حوزه خدمات این گروه در سراسر کشور گردیده است افزود: این شرکت به صورت همزمان  حوزه های نوینی از فعالیت های خود را در زمینه های گوناگون رونمایی کرده است.

 

مدیر عامل شرکت تعاونی پست پیشگامان تصریح کرد: گروه تعاونی پیشگامان اکنون با بیش از ۳۰ شرکت و نزدیک به ۵۰ هزار سهامدار به اتحادیه تخصصی امورزیربنایی شرکتهای تعاونی پیشگامان تبدیل شده است.

 

اسلامی با بیان اینکه هرکجا در استان یزد و سراسر کشور پروژه ای مهم و تاثیرگذار با قابلیت منفعت رسانی به مردم مطرح باشد این شرکت نقش اساسی در این زمینه داشته است افزود: گروه تعاونی پست پیشگامان هم اکنون آمادگی جذب 5000 از مددجویان کمیته امداد را دارد.

 

وی افزود: ما بدنبال این هستیم که از بروز هرگونه ضرر و زیان نسبت به این مددجویان پیشگیری کنیم، به همین منظور تمامی حقوق و مزایای مددجویانی که جذب این شرکت شوند توسط ما پرداخت خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار