مام جمعه موقت ساری گفت: در صنعت و معدن پای تجار خارجی به مازندران باز شد ولی رونق صنعت و معدن در مازندران هنوز به حقوق واقعی خود نرسیده است.
کد خبر: ۷۸۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹ 18 August 2015
به گزارش تابناک نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران حجت‌الاسلام محمد قاسمی شامگاه دوشنبه در نشست شورای اداری استان مازندران که با حضور معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد تصریح کرد:  یاد 175 شهید غواص که 30 شهید آن متعلق به مازندران بود را گرامی می‌داریم و از تشییع با شکوه مازندرانی‌ها در این روزها سپاسگذاریم.
وی معاون اول رئیس‌جمهور را به تنهایی یک کابینه دانست و افزود: برای مردم مازندران جهانگیری رئیس‌جمهور ثانی است و قول ایشان قول نظام است و آن را به فال نیک می‌گیریم.
امام جمعه موقت ساری تصریح کرد: به قول مقام معظم رهبری محرومیت استان مازندران در زیر برگ‌های سبزش پنهان شده  و با توجه به رای بالای مازندران به دولت تدبیر امید خواسته‌های استان از دولت کریمه زیاد است.
وی با اشاره به نقش مازندران در دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی افزود: باید به مشکلات مازندران در حوزه کشاورزی و صنعت توجه شود.
قاسمی اظهار کرد: زمانی که فلاح سکان استانداری مازندران را در دست گرفت  با گردهمایی ائمه جمعه و فرمانداران همدلی و همزبانی را در صدر مسئولان استان نهادینه کرد.
وی با بیان اینکه کمیت مازندران در صنعت می‌لنگد، افزود: در صنعت و معدن پای تجار خارجی به مازندران باز شد ولی رونق صنعت و معدن در مازندران هنوز به حقوق واقعی خود نرسیده است.
امام جمعه موقت ساری با اشاره به ولادت امام رضا(ع) گفت: این امام همام فرمود مومن را مومن نمی‌دانم مگر سنت خدا که راز نگهداری است، سنت پیامبر که مدارا کردن است و سنت امام که تسلیم نشدن در سختی‌ها است را در او وجود داشته باشد.

 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار