تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در نخستین مسابقه خود از دور برگشت لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در دیداری انتقامی برابر مقاومت البرز صف‌آرایی می‌کند.
کد خبر: ۷۸۹۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶ 16 October 2019

به گزارش تابناک قم، دیدارهای دور برگشت لیگ برتر فوتسال ایران طبق اعلام سازمان لیگ بعد از حدود دو ماه تعطیلی از روز نهم آبان ماه آغاز می‌شود و 14 تیم لیگ برتری برای رسیدن به یکی از رتبه‌های اول تا هشتم به منظور کسب مجوز حضور در پلی‌آف و همچنین برای فرار از سقوط رقابت خود را ادامه می‌دهند.

یکی از 14 تیم لیگ امسال سوهان محمد سیمای قم است که در نیم‌فصل نخست بازی‌ها با کسب 22 امتیاز به کار خود پایان داد و در مکان پنجم جدول رده‌بندی مسابقات ایستاد، تیمی که در 13 بازی خود 33 گل به ثمر رساند و البته 23 گل از حریفان خود دریافت کرد تا با تفاضل گل مثبت 10 نیم‌فصل را به پایان برساند.

بهترین گلزن تیم سوهان محمد سیمای قم در نیم‌فصل نخست لیگ برتر روح‌الله ایثاری بود که 6 گل زد و مهدی فتحی با پنج گل، علی فیاضی و محمد بیضایی‌نژاد با چهار گل، محمدحسین کوهستانی با سه گل، سعید قاسمی و ناصر اطمینان با دو گل، هاشم فرج‌زاده، جعفر نجفی، مهدی حسن‌زاده و سیدحسین رضوی هر کدام با یک گل دیگر گلزنان نماینده قم بودند.

تیمی که 9 هفته به سرمربیگری سیدمهدی غیاثی به مصاف حریفان رفت و از هفته دهم محسن حسن‌زاده سرمربی آن شده، در مجموع 6 برد، چهار تساوی و سه باخت برابر حریفان به دست آورد و بعد از تیم‌های مس سونگون، گیتی‌پسند، سن‌ایچ ساوه و فرش‌آراء مشهد در جدول پنجم شد.

فوتسالیست‌های تیم سوهان محمد سیمای قم که در نخستین بازی این فصل با سه گل در کرج مغلوب تیم مقاومت البرز شده‌اند، از ساعت 16 روز پنجشنبه نهم آبان ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم، برای انتقام این شکست از نماینده کرج پذیرایی خواهند کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار