این کارگران زحمت کش در حین انجام وظایف خود در جهت خاکروبی و پاکبانی مسیر تردد زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی ، طی چند نوبت مبالغ نقدی شامل چند قطعه اسکناس های یکصد دلاری، 50 هزار دیناری(عراقی) و همچنین وجوه نقد رایج جمهوری اسلامی ایران (جمعا به ارزش تقریبی 100 میلیون ریال) و مدارک شناسایی را پیدا کرده بودند که این مبالغ و مدارک به صاحبانشان عودت داده شده بود. 
کد خبر: ۷۸۹۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰ 17 October 2019

به گزارش تابناک رضوی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ثامن مشهد مقدس،در مراسمی با حضور شهردار منطقه ثامن و جمعی از مدیران نهاد مجری طرح نوسازی و بهسازی بافت پیر امون حرم مطهررضوی، 5 نفر از کارکنان خدمات شهری شهرداری منطقه ثامن مورد تقدیر قرار گرفتند.این پاکبانان پاکدست ، پس از پیدا کردن وجوه نقد ، آنها را به دست صاحبانشان رسانده بودند.

 

سید مصطفی نعمتی شهردار منطقه ثامن مشهد مقدس در این مراسم با اشاره به این حدیث نبوی که فرموده اند: «کسی که برای اهل خانواده خویش کوشش می‌کند و از راه حلال معیشت آنان را ترتیب می‌دهد اجرش مطابق مجاهد فی سبیل ا.. است»، اظهار کرد: طبق این فرمایش پیامبر بزرگوار اسلام، به عقیده بنده شما تلاشگران عرصه خدمات شهری منطقه ثامن،علاوه بر بهره مندی از اجر معنوی جهاد در راه خدا،مفتخر به توفیق خدمت رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی هستید،که انشاءالله خود این امر نیز در بردارنده نظر مرحمت پروردگار و عنایت امام هشتم(ع) خواهد بود.

 

وی افزود: امانتداری و صداقت در رفتار نیز از جمله موارد اخلاقی است که بارها مورد تاکید دین مبین اسلام و سیره و منش اولیای الهی بوده که شما خادمان حریم رضوی نیز متخلق به این اخلاق پسندیده هستید.

 

در لوح تقدیری که توسط شهردار منطقه ثامن به این پاک بانان خدوم و درستکار اهدا شده ، آمده است:(مناعت طبع گوهر نابی است که خدای حکیم تنها در صدف وجود انسان هایی قرار می دهد که از ارزش دُرِّ درون خویش آگاه بوده و آن را با زنگارهای نفسانی نمی آلایند. آنان که در بازار روزگار تنها خریدار «معرفت»، «بزرگ منشی» و «عزت» هستند.)

 

نعمتی در ادامه این لوح خطاب به این نارنجی پوشان شریف نوشته است: «در این میان، جماعتی این خصلت نیک را پیوسته به ما یادآوری می کنند. مگر می توان از آنانی که تصویر پاکی را هر روز بی منت نثار آینه نگاه مان می کنند جز «پاک دستی» انتظار دیگری داشت.»

 

شهردار منطقه ثامن در پایان اظهار کرده است: «برخود فرض می دانم به واسطه اقدام ارزشمند جنابعالی در حفظ امانت و نشاندن لبخند رضایت بر سیمای یک شهروند، طبقی از جنس خالصانه ترین ارادت ها را پیشکش حضور ارجمندتان نموده و مباهات خویش را برای همراهی تان در خانواده بزرگ شهرداری کاشان اعلام کنم؛سربلندی هماره تان را در آزمون های مختلف زندگی از دادار بی همت آرزومندم.»

 

شایان ذکر است این کارگران زحمت کش در حین انجام وظایف خود در جهت خاکروبی و پاکبانی مسیر تردد زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی ، طی چند نوبت مبالغ نقدی شامل چند قطعه اسکناس های یکصد دلاری، 50 هزار دیناری(عراقی) و همچنین وجوه نقد رایج جمهوری اسلامی ایران (جمعا به ارزش تقریبی 100 میلیون ریال) و مدارک شناسایی را پیدا کرده بودند که با تحویل آن ها به مدیران و کارشناسان خدمات و محیط زیست شهری شهرداری منطقه ثامن و سپس با پیگیری از مقامات انتظامی و قضایی، این مبالغ و مدارک به صاحبانشان عودت داده شده بود.

 

اسامی این کارکنان خدوم و شریف مجموعه معاونت خدمات و محیط زیست شهری شهرداری منطقه ثامن به این شرح می باشد: آقایان محمدرضا برنا، یاسر رحمانی، حسین سبزه کار، جواد سرباز و روح الله عرب

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار