رئیس ستاد اربعین وزارت کشور گفت: از روز اول محرم که برای عزیمت به عراق روادید حذف شد، تاکنون بالغ بر بیش از ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر برای زیارت عتبات عالیات از مرزهای کشور خارج شدند.
کد خبر: ۷۸۹۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 18 October 2019

حسین ذوالفقاری رئیس ستاد اربعین وزارت کشور با اشاره به روند بازگشت زائران به مرزهای کشور، اظهار کرد: روند بازگشت افزایش یافته و تمام تدابیر لازم از جمله خدمت‌رسانی و جابه‌جایی زائران اتخاذ شده است.

وی عنوان کرد: از روز اول محرم که برای عزیمت به عراق روادید حذف شد، تاکنون بالغ بر ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر برای زیارت عتبات عالیات از مرزهای کشور خارج شدند که از این تعداد بیش از یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر به کشور بازگشتند.

رئیس ستاد اربعین وزارت کشور گفت: امسال با همکاری زائران در بحث اربعین هیچ مشکل خاصی نداشتیم، در مرزهای کشور وضعیت از هر جهت نسبت به سال های گذشته بهتر بود.

ذوالفقاری افزود: اما در کشور عراق به دلیل ازدحام شدید در امر جابه‌جایی زائران مشکلاتی پیش آمده بود که ما شهرداری‌های کشور را بسیج کردیم و اتوبوس‌هایی را به خاک عراق برای حمل و نقل زائران فرستادیم.

وی تاکید کرد: برای شرایط غیرعادی در مرزها تدابیر لازم اتخاذ شده است، البته تاکنون نه در کشور ایران و نه در کشور عراق هیچ مشکل امنیتی نداشتیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار