سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر گفت: حقیقتا خسته شدم و استعفا می‌دهم و می‌روم.
کد خبر: ۷۸۹۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 18 October 2019

مهدی پاشازاده پس از پیروزی تیمش در یک هشتم نهایی جام حذفی برابر استقلال ماهشهر، اظهارکرد: دربی حساسیت خود را دارد. برخوردهای زیاد و هیجان دارد. تنها تیم شهرداری ماهشهر برنده این بازی نشد و این افتخاری برای شهر است.

وی ادامه داد: حقیقتا خسته شدم و استعفا می‌دهم و می‌روم. فقط خواهش می‌کنم به حرف‌های من گوش کنید؛ از خیلی از چیزها خسته شدم. از اینکه زمین چمن مناسب نداریم. رویا و حرف‌ها زیاد است ولی امکانات‌مان کم است. من روز اول هم گفتم، زمین باید مناسب باشد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر گفت: نیمه اول خیلی خوب روی زمین بازی کردیم ولی از بازیکنانم ناراحتم، چرا که در تمام طول هفته روی ضربات ایستگاهی کار کرده بودیم اما نمی‌دانم چرا استرس داشتند و شاید باید من بروم و با کس دیگری مشکل حل شود. این تیم در لیگ یک نیز می‌تواند مدعی باشد.

وی بیان کرد: بازیکنان نمی‌دانند برای این طرفدارانی که این همه به خوبی آن‌ها را تشویق کردند، بازی می‌کنند. برای اولین بار فحاشی نشنیدیم. یکسری از بازیکنان تمرکز ندارند و نمی‌دانم با چه کسی در ارتباط هستند و چکار می‌کنند. هزار و یک خبر از بیرون به من می‌رسد و خسته شدم.

پاشازاده گفت: من عاشق کارم هستم و فرقی نمی‌کند کجا باشم. مشکل این است که چند نفر فکر می‌کنند من ارث پدر آن‌ها را برده‌ام. این تیم عشق مردم است ولی عده‌ای از هر جا که بتوانند تیم را می‌زنند. من لیاقت تیمم را می‌بینم و اگر لیاقت نداشتیم در یک چهارم جام حذفی نبودیم. تمرکز تیم را بهم ریخته‌اند و خود بازیکنان هم آماتوربازی در می‌آورند.

وی عنوان کرد: بهانه نمی‌آورم. این قدر تیم را اذیت نکنید. این‌قدر شیطنت نکنید. این تیم چه با من، چه بدون من بالا می‌آید.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر درخصوص این دیدار نیز گفت: بازی خوبی بود و حریف نیز تلاش خود را کرد. از خیلی از موقعیت‌های‌مان استفاده نکردیم و این به عدم تمرکزمان بر می‌گردد. هواداران و لیدرهای‌مان سنگ تمام گذاشتند.

وی درباره بازی بعدی تیمش نیز افزود: ان‌شاالله از سرمربی بعدی تیم در این زمینه سوال بپرسید. من تصمیم استعفا را قبل از بازی امروز گرفته بودم و ربطی به این دیدار ندارد.

پاشازاده گفت: من می‌خواهم از این تیم محافظت کنم و مشکلات باید حل شود. کل شهر باید بخواهد تا تیم بالا بیاید. این جا ما دو سه دسته هستیم. هر کاری کنیم، چوب لای چرخ‌مان می‌گذارند و اذیت‌مان می‌کنند.

همچنین احمد حسنی، مربی تیم فوتبال استقلال ماهشهر اظهارکرد: با تمام وجودمان بازی کردیم. تیمی هستیم که با هزینه شخصی اداره می‌شود و مشکلات زیادی داریم و از نظر امکانات نیز در شرایط خوبی نیستیم. ما حتی بازیکنانی را داریم که شاغل هستند و امروز برای بازی در جام حذفی باید مرخصی می‌گرفتند و این تفاوت تیم ما با تیم مقابل بود.

وی ادامه داد: خیلی خوب و پایاپای با شهرداری ماهشهر بازی کردیم. بازی با کیفیتی ارائه دادیم و تنها بازی‌ بود که دیدیم هیچگونه حاشیه‌ای نداشت و انصافا حق به حق‌دار رسید. داوری و جو تماشاگران نیز خیلی خوب بود. دو تیم با احترام و رعایت اخلاق رو به روی هم بازی کردند.

مربی تیم فوتبال استقلال ماهشهر افزود: به بازیکنانم افتخار می‌کنم که در جام حذفی، بازی‌های خوبی را ارائه دادند. امروز هم می‌توانستیم شهرداری ماهشهر را شکست دهیم ولی بدشانسی آوردیم و اگر آن پنالتی ما به گل تبدیل می‌شد، قطعا حریف از نظر روحی کمی افت می‌کرد و ما با روحیه بهتر می‌توانستیم به بازی ادامه دهیم و شاید برنده بازی هم می‌شدیم.

وی در پاسخ به این سوال که مبلغ گران‌ترین بازیکن شما چقدر است؟ گفت: فکر می‌کنم گران‌ترین بازیکن ما قراردادش 15 تا 20 میلیون تومان باشد و نمی‌دانم همین مبلغ را دریافت می‌کند یا خیر، زیرا ما منتظر اسپانسرها هستیم تا به ما پول بدهند و باید پیگیر این موضوع باشیم. اگر شرکت‌ها به ما کمک نکنند، فکر نمی‌کنم پرداخت قراداد بازیکنان در توان باشگاه باشد.

حسنی در پاسخ به این سوال که چرا در این دیدار دروازه‌بان‌تان پشت ضربه پنالتی ایستاد؟ عنوان کرد: گلر ما در مسابقات مختلف گل‌های حساسی را برای ما به ثمر رسانده و یکی از دلایل اصلی قهرمانی ما بوده است. در خیلی از بازی‌ها با ضربات ایستگاهی او، سه امتیاز را کسب کرده بودیم ولی امروز متاسفانه با مصدومیت مواجه بود و شاید نتوانست آن ضربات همیشگی خود را به ثمر برساند. پنالتی هم یک موقعیت 50 – 50 محسوب می‌شود. به هر حال خدا را شکر می‌کنیم که یک بازی خوب انجام دادیم.

وی بیان کرد: از تمام بازیکنان‌مان که چنین بازی با کیفیتی انجام دادند، تشکر می‌کنم. تیم مقابل ما تیمی بود که اردوهای زیادی می‌رود و تمرینات خیلی فشرده‌ای دارد ولی ما بازیکنانی داریم که به دلیل شاغل بودن، حتی در طول هفته خیلی نمی‌توانند تمرین کنند. ما از نظر مالی شرایط خوبی نداریم ولی عاشق این فوتبال هستیم و به خاطر آن هزینه می‌کنیم. ما از زندگی و خانواده‌های‌‎مان می‌گذریم و برای فوتبال هزینه می‌کنیم و عشق‌مان به این رشته را هم ثابت کرده‌ایم. به هر حال خیلی‌ها از این فوتبال پول در می‌آورند ولی ما چون عاشق این ورزش هستیم برای آن هزینه می‌کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال ماهشهر خاطر نشان کرد: بازی خوبی ارائه دادیم اما شاید تجربه کم‌مان باعث شد که روی ضربات ایستگاهی دو گل دریافت کنیم.

وی درباره ابلاغیه جدید وزارت نفت نیز عنوان کرد: ما توقع حمایت داریم اما متاسفانه موقع ورزش که می‌شود می‌خواهند تمام قوانین را روی ورزش اجرا کنند. خیلی از منابع را در جاهای دیگر و بدون دردسر هزینه می‌کنند ولی به ورزش که می‌رسد، انگار دست و بال‌شان بسته می‌شود. همین امروز نیز شادی و نشاط را در ورزشگاه شاهد بودیم و همه دور هم جمع شدند و یک بازی خوب و بدون حاشیه را دیدند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار