نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: پیاده‌روی اربعین یک معجزه الهی به شمار می‌رود و حضور میلیونی زائران در این آیین در سطح دنیا بی‌نظیر است.
کد خبر: ۷۸۹۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳ 18 October 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه با تاکید بر اینکه راهپیمایی امسال با سال‌های گذشته قابل مقایسه نیست، افزود: این آیین عظمت امام حسین(ع) را به رخ جهانیان می‌کشد.

وی بیان کرد: تمام  اقشار و آزادیخواهان برای اعلام حمایت و همبستگی با امام حسین(ع) در این مراسم عظیم حضور می‌یابند و این امر نشانه ماندگاری قیام عاشوراست.
وی با اشاره به اهیمت برگزاری مراسم عزاداری اربعین حسینی، اظهار داشت: باید نسبت به برگزاری مراسم عزاداری اربعین در مساجد و هیات‌ها اهتمام ویژه داشته باشیم.
امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه در کشور با دنیا بر اساس دستورات قرآن و اهل‌بیت(ع) تعامل می‌کند، گفت: امامان و رهبران دینی ما بر اساس آیات و دستورات بزرگان دینی رفتار کرده‌اند و تمام موارد و قوانین شفاف و روشن است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین قریشی اضافه کرد: باید با تبعیت از فرامین رهبری در مسیر حق و حقیقت قدم برداشت و نباید دلباخته آمریکا و اقدامات نادرست آنان شد و افرادی که دنبال این کار هستند در آخرت نیز با همان مستکبران محشور خواهند شد.
به گزارش ایرنا نماز جمعه این هفته ارومیه به امامت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی قریشی و با حضور پرشور مردم و مسوولان در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد.
در حاشیه نماز جمعه این هفته میز خدمت دادگستری آذربایجان‌غربی پاسخگوی سوالات نمازگزاران بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار