مدیر درمانگاه موکب حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها گفت: از ۱۶ تا ۲۵ مهرماه ۳۱ هزار و ۷۰۰ نفر از زائران اربعین حسینی در این درمانگاه ویزیت شده و ۱۱ نفر از بیماران نیز برای ارائه خدمات اورژانسی و تکمیلی به بیمارستان الحسین علیه‌السلام کربلا اعزام شدند.
کد خبر: ۷۸۹۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۴:۲۳ 19 October 2019

به گزارش تابناک قم، سعید یعقوبی با اشاره به فعالیت‌های درمانگاه موکب آستان مقدس بانوی کرامت در عمود ۱۰۸۰ مسیر پیاده‌روی اربعین اظهار کرد: از ۱۶ الی ۲۵ مهرماه زائران حسینی روزانه بیش ۳ هزار ۵۰۰ مراجعه داشته و خدمات متنوع درمانی و امدادی دریافت کرد‌ه‌ا‌ند که این خدمات شامل دو هزار و ۸۷۰ مورد پانسمان و هشت هزار و ۶۵۰ مورد تزریقات نیز می‌شود.

مدیر درمانگاه موکب حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها اضافه کرد: در این چند روز از ۲۹۶ نفر از بیماران تست قند خون گرفته شده و ۸۹۰ نفر نیز از خدمات سرم تراپی استفاده کردند، ۱۱ نفر از بیماران نیز برای ارائه خدمات اورژانسی و تکمیلی به بیمارستان الحسین علیه‌السلام کربلا اعزام شدند.

وی افزود: تیم ۵۳ نفره مرکز پزشکی حج و زیارت اعزامی از جمعیت هلال احمر استان قم تا روز اربعین در طریق‌الحسین علیه‌السلام عمود ۱۰۸۰ به خدمت رسانی خود به زوار این مسیر ادامه می‌دهد.

مدیر درمانگاه بین راهی عمود ۱۰۸۰ گفت: از ۱۶ تا ۲۵ مهر ماه ۳۱ هزار و ۷۰۰ نفر از زائران اربعین حسینی در این درمانگاه جمعیت هلال احمر ویزیت شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار