نماینده، ولی فق d. ه. در استان مرکزی:
نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: اربعین حسینی می‌تواند نقطه شروعی برای نهادینه کردن فرهنگ تمدن اسلامی باشد و ما همه موظف هستیم در تقویت این فرهنگ تلاش کنیم و تمام ظرفیت‌ها را به کار ببریم
کد خبر: ۷۸۹۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲ 20 October 2019

 
 آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام‌جمعه اراک با اشاره به خلق حماسه بی‌نظیر اربعین گفت: اربعین حسینی احیاگر مکتب اهل‌بیت(ع)، پرچم افتخار همه آزادی‌خواهان جهان، درس عزت و شرف و حماسه عظیم ملت‌ها و حمایت از جبهه حق در برابر جبهه باطل است گفت: در حماسه میلیونی پیاده‌روی اربعین حسینی طرفداران امام حسین علیه‌السلام اعلان وفاداری می‌کنند و عشق خود را به آزادیخواهان عالم نشان می‌دهند.

وی افزود: حماسه عظیم اربعین حسینی آن‌قدر باعظمت برگزار شد که دشمنان قسم‌خورده قرآن نتوانستند در برابر آن مقاومت کنند چراکه بیش از ۵۰ کشور جهان در این حماسه نقش مؤثر داشتند و این مهم‌ترین دلیل ضعف دشمن در برابر این حماسه بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به انتخاب هشتگ #حب_الحسین_یجمعنا به عنوان ترند نخست توئیتر و شکسته شدن حصر رسانه‌ای راهپیمایی عظیم اربعین حسینی بیان داشت: همزمان با این خلق حماسه نیروهای مؤمن انقلابی در فضای مجازی توانستند حصر رسانه را بشکنند و این در واقع یک حماسه دیگر بود که قابل تقدیر است.

وی، انتخاب هشتگ #حب_الحسین_یجمعنا شکستی دیگر برای رسانه های در اختیار غرب دانست و افزود: همه باید قدر این نعماتی که در اختیار ما گذاشته شده را بدانیم و خلق این حماسه عظیم را شروعی برای خلق حماسه های دیگر بدانیم.

امام جمعه اراک خاطر نشان کرد: اربعین حسینی می تواند نقطه شروعی برای نهادینه کردن فرهنگ تمدن اسلامی باشد و ما همه موظف هستیم در تقویت این فرهنگ تلاش کنیم و تمام ظرفیت ها را به کار ببریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار