مسئول کمیته مشارکت‌های مردمی و اسکان ستاد اربعین مستقر در مرز شلمچه گفت: خدمت رسانی موکب‌های حسینی به زائران در مرز شلمچه تا پایان ماه صفر ادامه دارد.
کد خبر: ۷۹۰۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۵ 21 October 2019

به گزارش تابناک سمنان: مکی یازع مسئول کمیته مشارکت‌های مردمی و اسکان ستاد اربعین مستقر در مرز شلمچه دیروز گفت:خدمات موکب های مسیر بازگشت زائران اربعین حسینی تا پایان ماه صفر با توجه به آمار زائران باقی مانده در عراق ادامه می یابد و مشکلی در خدمت رسانی به زائران نیست.

او به استقرار ۲۴ موکب در مسیر بازگشت زائران در پایانه مرزی شلمچه افزود:هم اکنون روزانه ۷۰هزار وعده غذایی و میان وعده بین زائران بازگشته از سفر کربلا توزیع می شود.

مسئول کمیته مشارکت‌های مردمی و اسکان ستاد اربعین مستقر در مرز شلمچه به بازگشت بیش از ۶۰ درصد از زائران اربعین از مرزشلمچه اشاره کرد و گفت:به طور متوسط سه هزار قالب یخ، ۳۰ هزار قرص نان بین موکب ها توزیع می شود تا در اختیار زائران قرار گیرد.

یازع افزود:آب به اندازه کافی در بین موکب های مستقر در پایانه شلمچه توزیع شده و نگرانی در این خصوص نسیت.

او گفت:با هماهنگی انجام شده بیش از ۱۰ حسینیه و مسجد در مسیر شلمچه تا خرمشهر برای اسکان زائرانی که از عراق به کشور بازمی گردند پیش بینی شده تا زائران بعد از استراحت به شهرهای خود سفر کنند.

حرکت زائران اربعین حسینی به سمت گذرگاه شلمچه در ۱۵کیلومتری غرب خرمشهر از روزهای آغاز ماه صفر شروع شد و در اربعین به اوج رسید.

شلمچه در ۱۵ کیلومتری غرب خرمشهر مهمترین گذرگاه مرزی استان خوزستان برای تردد زائران اربعین حسینی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار