شهردار اهواز خبر داد:
شهردار اهواز از پیگیری خلع ید شرکت کیسون از پیمانکاری پروژه قطار شهری اهواز خبر داد.
کد خبر: ۷۹۰۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸ 21 October 2019

موسی شاعری در جمع خبرنگاران با اشاره به گذشت مهلت ضرب‌الاجل ۷۲ ساعته جهت اعلام آمادگی شرکت کیسون پیمانکار پروژه قطار شهری اهواز برای اجرا یا عدم اجرای کار و مدت ۱۰ روزه برای آغاز اجرای کار، در خصوص آخرین تصمیمات برای این پروژه، اظهار کرد: قرارداد پروژه قطار شهری اهواز پیچیده است و به گونه‌ای نیست که بخواهیم تصمیمات فوری و احساسی بگیریم.

شهردار اهواز بیان کرد: همه مراحل حقوقی طی شده است و تصمیمی جهت تامین منافع مردم اتخاذ خواهد شد و در چند روز آینده تصمیم نهایی در این زمینه اعلام می‌شود.

وی افزود: صحبت‌های مفصلی در شورای سازمان قطار شهری اهواز با شرکت کیسون به عنوان پیمانکار پروژه قطار شهری اهواز داشتیم. موضع ما در مورد شرکت کیسون همان موضع قبل است. اعلام کرده‌ایم که شرکت کیسون باید کار را ادامه دهد و اگر کار را انجام ندهد مراحل خلع ید شرکت دنبال می‌شود که این مراحل پیگیری شده و اکنون در گام آخر هستیم.

شهردار اهواز گفت: طی روزهای آتی، یا قرارداد با شرکت کیسون فسخ می‌شود و به دنبال پیمانکار جدید می‌رویم یا شرکت کیسون به ما تعهد جدی اجرایی ملموس می‌دهد و کار را آغاز می‌کند تا در عمل شاهد اجرای کار باشیم.

شاعری در خصوص صحبت‌های مطرح شده مبنی بر اینکه سفارش‌هایی مبنی بر عدم خلع ید شرکت ‌کیسون مطرح شده است، بیان کرد: این صحبت‌ها صحت ندارد و هیچ سفارشی وجود نداشته است. شهرداری اهواز مسیری که با شرکت کیسون رفته را تا انتها طی می‌کند.

شهردار اهواز ادامه داد: نمایندگان شرکت کیسون مذاکرات متعددی با شهرداری اهواز داشتند و ما به دنبال این هستیم که از حقوق مردم دفاع کنیم و بهترین تصمیم را بگیریم و شهرداری اهواز زیر هیچ فشاری نیست.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار