مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: ۶۰۰ نفر از زائران ایرانی گمشده در عراق همزمان با ایام اربعین حسینی از مرز مهران توسط نیروهای این جمعیت به کشور بازگردانده شدند.
کد خبر: ۷۹۰۵۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵ 22 October 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ حسین عارفی اظهار داشت: طرح باز پیوند خانواده که همزمان با طرح اربعین حسینی آغاز شده بود، زائران گمشده در کشور عراق از طریق نیروهای این جمعیت ساماندهی و به داوطلبان جمعیت هلال احمر در مرز تحویل داده شدند.

عارفی ببان کرد: در این طرح که توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر اجرا شد، زائران سالمند، کودکان و به‌ طور کلی افراد ناتوانی که به هر دلیلی از جمله مفقود شدن مدارک ، مشکلات مالی در سفر کربلا از آشنایان یا کاروان خود جدا شده بودند و توانایی یافتن آنها را نداشتند به کشور بازگردانده شدند.

وی افزود: در این طرح ، زائران با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، جمعیت خیریه امام رضایی ها و معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان ، زائران گمشده و محجور را به شهرها و خانواده های خود رساندند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در پایان از همکاری خوب کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و جمعیت خیریه امام رضایی ها که در طرح باز پیوند خانواده با معاونت داوطلبان هلال احمر مشارکت داشتند و باعث شد زائران محجور و گمشده به کانون گرم خانواده بازگردند، صمیمانه تشکر و قدر دانی کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار