معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان از انتخاب پایان‌نامه دانشجوی این دانشگاه به‌عنوان پایان‌نامه برتر جشنواره جایزه ویژه پروفسور حسابی خبر داد.
کد خبر: ۷۹۰۵۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲ 22 October 2019

0

به گزارش تابناک سمنان: به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ دکتر سیف الله سعدالدین با اعلام این خبر گفت: عنوان پایان‌نامه حشمت‌الله نوری زاده دانش‌آموخته کارشناسی ارشد مهندسی برق گرایش قدرت دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه سمنان، جایابی بهینه ترانسفورماتورها در شبکه‌های توزیع با در نظر گرفتن قابلیت اطمینان بود که باراهنمایی دکتر محسن نیاستی در شهریور 98 با درجه عالی دفاع شده است.

دکتر سعدالدین افزود: اثر ارائه‌شده از سوی دانش‌آموخته دانشگاه سمنان در این جشنواره ازنظر داوران دارای زمینه مطالعاتی فراوان، شبیه‌سازی‌های متفاوت و دربرگیرنده اقدامات تجربی گسترده‌ای است که این ویژگی‌ها موجب انتخاب پایان‌نامه وی شده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان خاطر نشان کرد: جشنواره پایان‌نامه‌های برتر ایران جایزه ویژه پروفسور حسابی به‌عنوان یکی از جشنواره‌های تحت نظارت آکادمی بین‌المللی علوم و تکنولوژی ایران، هرساله از سوی انجمن علمی جشنواره‌های علمی ایران و با حمایت بنیاد نخبگان با هدف معرفی و انعکاس دستاوردهای جامعه علمی، پژوهشی، آموزشی و صنعتی کشور برگزار می شود 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار