علی عابدزاده،معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه ثامن مشهد شد.
کد خبر: ۷۹۰۶۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸ 22 October 2019

به گزارش تابناک رضوی به نقل از روابط عمومی منطقه ثامن شهرداری مشهدمقدس، جلسه تکریم و معارفه معاون شهرسازی و معماری این منطقه با حضور مهندس سید مصطفی نعمتی مدیر منطقه ، مهندس عرفانیان معاون اداره کل امور شهرسازی شهرداری مشهد مقدس و تنی چند از معاونین و مدیران مجموعه نهاد مجری طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهررضوی برگزار شد.

 

در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای شایسته ی مهندس سیدحسین موسوی در طول دوران سرپرستی معاونت شهرسازی و معماری منطقه ثامن ، دکتر علی عابدزاده به عنوان معاون جدید شهرسازی و معماری منطقه ثامن معرفی شد.

 

 

 

در این جلسه سید مصطفی نعمتی شهردار منطقه ثامن خدمت صادقانه و رضایتمندی شهروندان را یکی از مهم‌ترین اصول کاری در این منطقه بیان کرد و افزود: آنچه حائز اهمیت است تکریم ارباب رجوع و صحت عملکرد در ارائه خدمات مطلوب می باشد.

 

وی در ادامه با بیان این مطلب که معاونت شهرسازی نقش مهمی در کسب درآمد و تحقق برنامه های شهرداری ها دارد، گفت: درصد بسیار زیادی از مراجعات شهروندان به این قسمت از شهرداری هاست و امیدواریم این معاونت در کوتاه مدت و بلند مدت پیامدهای مثبت و ارزشمندی داشته باشد.

 

وی تصریح کرد:خوشبختانه طی 2 سال اخیر و در دوره پنجم فعالیت مدیریت شهری یکی از سیاست های اصلی ما ارتقاء رضایتمندی شهروندان بوده که این امر در انتصابات جدید منطقه نیز مد نظر است.

 

نعمتی افزود: خوشبختانه طی این مدت اخیر با وجود مهندس علی شیرازی(معاون وقت شهرسازی و معماری منطقه که در حال حاضر به عنوان شهردار منطقه 8 مشهد مقدس منصوب شده است) و فعالیت قریب به یکساله وی و تلاش های سایر همکاران، به این هدف رسیدیم و بخش عمده ای از نارضایتی های شهروندان کاسته شد و با رفع موانع و مشکلات و کاهش بروکراسی ها،مراودات سرمایه گذاران و شهروندان با مجموعه نهاد مجری طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهررضوی از سر گرفته و این حوزه به خوبی پویا شد که جای تشکر از همه همکاران و به ویژه مهندس شیرازی و همچنین آقای مهندس موسوی دارد که در مدت تصدی گری سمت سرپرستی معاونت شهرسازی و معماری منطقه، ادامه دهنده همان اصول و رویه بوده اند و به نحو احسن کمک حال مجموعه بوده اند دارد.

 

 

 

شهردار منطقه ثامن در ادامه با اشاره به اینکه این منطقه شهری به لحاظ اینکه وظیفه نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهررضوی، به عنوان یکی از مهم ترین پروژه های بازآفرینی شهری کشور را بر عهده دارد،از جایگاه ویژه ای بین مناطق 13گانه شهری مشهد برخوردار است،تاکید کرد: البته این وجه تمایز و همجواری با ملجا منور حضرت ثامن الائمه(ع)، منطقه ثامن را دارای یکسری ظرفیت های اجتماعی،فرهنگی و اقتصادی ویژه کرده که مجموعه همکاران ما به ویژه در معاونت شهرسازی باید با هم افزایی، درست کار کردن و رعایت اصول اخلاقی و حرفه ای، کدهای درآمدی آن را پویا و فعال نمایند.

 

 

 

شایان ذکر است علی عابدزاده، عضو کارگروه تخصصی کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر مشهد در دوره پنجم، دانشجوی دکترای شهرسازی و نیز از اساتید برجسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد و دانشگاه غیرانتفاعی خیام مشهد می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار