شهردار کرج :
شهردار کرج با اشاره به اهمیت نوسازی بافت های فرسوده شهری این کلانشهر گفت : تامین منابع مالی راهگشای طرح بازآفرینی شهری است.
کد خبر: ۷۹۰۶۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷ 22 October 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ علی اصغر کمالی زاده در نشست ستاد بازآفرینی بافت های فرسوده شهری که با حضور سیدمحمد پژمان معاون وزیر راه و شهرسازی در استانداری البرز برگزار شد، گفت: نکته اصلی در بحث بازآفرینی تامین منابع مالی است و باید در این زمینه اهتمام جدی داشت.

وی ادامه داد: امروز با مشکل پراکندگی بافت های فرسوده در شهر کرج مواجه هستیم که ساماندهی این بافت ها نیازمند برنامه ریزی منسجم و همکاری دستگاه های اجرایی است.

شهردار کرج گفت : محله های فرسوده کرج در واقع میراث روستاهای گذشته بوده که اکنون با ساخت و سازهای جدید به پیکره شهر متصل شده اند.

کمالی زاده بیان داشت : پراکندگی و گسست از مهمترین مشکلات بافت های فرسوده کرج است .

وی بیان داشت : یک هزار هکتار لکه سبز در کرج وجود دارد که می توان این لکه ها را ساماندهی کرد.

مدیریت شهری کرج پروژه های متعددی برای احیای بافت های فرسوده اجرایی کرده که آسفالت و ساماندهی معابر از جمله این پروژه ها است.

وی گفت : امسال ۱۰۰ هزار تن  آسفالت در بافت های فرسوده  کرج مصرف شده است .

کمالی زاده بیان داشت: کارخانه آسفالت شهرداری ظرفیت تولید سالانه  ۵۰۰ هزار تن تولیدآسفالت در سال  دارد که ظرفیت خوبی است .

شهردار کرج بیان داشت: پروژه پارک حیات وحش در  محدودبافت فرسوده منطقه حصار کرج در دست اقدام قرار گرفته است که یکی ازجاذبه ها به شمار می رود.

شهر کرج یک هزار هکتار بافت فرسوده دارد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار