سید حسام بوستانی اظهار داشت: کلینیک تخصصی صنعت در یک حرکت ابتکاری توسط نخبگان و دلسوزان صنعت استان و کشور در شیراز راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۷۹۰۷۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷ 22 October 2019

وی با اشاره به اینکه صنعت خرما و زعفران یکی از صنایع انحصاری جمهوری اسلامی ایران بوده که تاکنون به‌گونه‌ای جدی توجه نشده است، افزود: به‌منظور برون‌رفت از این معضل اقتصادی برای نخستین بار در کشور سامانه تجارت بین‌المللی خرما باهدف شناسایی، جذب و ساماندهی این محصول استراتژی در کشور راه‌اندازی شده است.

مسؤول سازمان بسیج کارگری سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) خاطرنشان کرد: این سامانه قابلیت صادرات تخصصی محصولات کشاورزی را به جامعه هدف موردتوجه جدی قرار داده است.

بوستانی تصریح کرد: تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان می‌توانند با عضویت رایگان در این سامانه به‌طور دائم محصولات خود را ارائه و تبلیغ کنند و نیز برای گسترش این فناوری درصدد معرفی و صدور آن در آینده نزدیک به کشور هستیم.

مدیر کلینیک تخصصی صنعت بیان داشت: برای عملیاتی شدن این سامانه از متخصصان فناوری اطلاعات و ارتباطات، برنامه نویسان حرفه‌ای، کارشناسان بازاریابی و مارکتینگ استفاده شده و طی مدت 2 ماه ساخته و در سامانه «شامد» به ثبت رسیده است.

وی اضافه کرد: امیدواریم با استقبالی که از این طرح صنعتی و اقتصادی شده است بتوان با حمایت دستگاه‌های اجرایی و باورمندی از توان متخصصان و نخبگان جوان ایرانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را در سطح جهان گسترش و ارائه دهیم.

مدیرکلینک تخصصی صنعت با اشاره به تحریم‌های ظالمانه که از سوی استکبار علیه صنعت نفت و مانع ورود قطعات موردنیاز به کشور شده است، گفت: در این راستا کلینیک تخصصی به کمک وزارت نفت آمده تا نیازمندی‌های صنعتی این وزارتخانه را با توان متخصصان بسیجی و نیز مدیران کارخانه‌هایی که قطعات «هایتک» را تولید می‌کنند برطرف کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار