روابط عمومی مجمع رهروان امر به معروف استان فارس طی بیانیه ای اعلام کرد که سردار سجادیان فرمانده اسبق انتظامی و رئیس مجمع رهروان استان فارس قصد نامزدی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی را ندارد.
کد خبر: ۷۹۱۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳ 23 October 2019

در این بیانیه آمده است:

سردار سجادیان مطالبه گری و پیگیریِ مطالبات مردم از اجزای حاکمیت و پیگیری وعده های مسئولین و نمایندگان را، برای پیشرفت و تحقق عدالت اجتماعی در استان بر نمایندگی مجلس مقدم میداند.

ایشان برای نامزدهایی که قصد رقابتِ کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی را دارند آرزو کرده بتوانند در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری با نظارت بر اجرای قوانین موضوعه در کشور، به وضعیت نابسامان موجود از جمله فساد در بدنه اجزایِ حاکمیت را سامان داده و برای تقویتِ معیشت مردم و ثبات در آرامش و امنیت روانی جامعه اقدام مؤثری معمول و برای تحقق سیاست های کلی نظام گامهای مفیدی بردارند.

با توجه به اخباری که در فضای مجازی و رسانه های استان منتشر و ایشان را به عنوان یکی از نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی معرفی کرده اند، گفته به سبب مسئولیتی که به عنوان رئیس مجمع رهروان امر به معروف استان فارس برای مطالبه گری از اجزای حاکمیت به ایشان واگذار شده قصد نامزدی برای انتخابات در این دوره از مجلس شورای اسلامی را ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار