مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمانشاه: خادمیاران رضوی در چهار موکب امام رضا (ع) استان کرمانشاه به ۲۳۰ هزار زائر خدمت رسانی نمودند.
کد خبر: ۷۹۱۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰ 25 October 2019
 

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، سید محمد جعفر امامیان با اعلام پایان کار مواکب چهارگانه دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمانشاه، اظهار داشت: با عنایت حضرت رضا(ع) و همت خادمیاران از 15 مهر ماه 4 موکب امام رضا (ع) این نمایندگی در استان کرمانشاه فعالیت خود را آغاز و تا 30 مهر ماه به زائرین حسینی خدمت رسانی نموده‌اند.

وی افزود: طی این مدت 15 روزه خادمیاران در مواکب چهارگانه امام رضا (ع) واقع در مسجد جامع خسروی نقطه صفر مرزی، آشپزخانه مرکزی قصرشیرین، ایستگاه راه آهن و زائرسرای کربلا کرمانشاه  به 230 هزار زائر حسینی خدمت رسانی داشتند.

مدیر دفتر نمایندگی کرمانشاه ادامه داد: این خدمات شامل پخت 77 هزار غذا در آشپزخانه‌های مرکزی قصرشیرین و کرمانشاه جهت ناهار و شام، اسکان 16 هزار زائر، 35 هزار صبحانه و 104 هزار میان وعده سبک بوده است.

امامیان با اشاره به حجم عظیم فعالیت‌ها و خدمت بیش از 300 خادمیار به صورت شبانه روزی در مواکب افزود: آمار اعلامی تنها مختص پخت غذا، اسکان و پذیرایی از زائرین است که در این بین اتفاقات خوب و خدمات ارزشمند فرهنگی بسیاری نیز به تمامی زائرین ارائه شده است که از جمله‌ی آن می‌توان به برپایی رواق رضوی در نقطه صفر مرزی جهت بدرقه و استقبال از زائرین، برپایی غرفه‌ی خدمات رسانه‌ای و دیجیتال، اقامه نماز جماعت، برپایی مراسم مدیحه سرایی و ادعیه خوانی، زیارت اربعین و عاشورا به همراه مرثیه سرایی و سخنرانی اشاره کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار