رئیس پلیس راه استان ایلام:
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: در پی تماس‌های مردمی با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد دو دستگاه خودرو در محور ایلام سرابله و حد فاصل دو راهی شهر سرابله، بلافاصله کارشناسان پلیس را به محل مورد نظر اعزام شدند.
کد خبر: ۷۹۱۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸ 26 October 2019

 به گزارش تابناک ایلام،سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: در پی تماس‌های مردمی با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد دو دستگاه خودرو در محور ایلام سرابله و حد فاصل دو راهی شهر سرابله، بلافاصله کارشناسان پلیس را به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: با حضور کارشناسان پلیس راه مشخص شد یک دستگاه خودرو "فاو" به علت انحراف به چپ با یک دستگاه اتوبوس برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه استان ایلام با بیان اینکه در این سانحه تصادف سه نفر از سرنشینان خودرو لیفان زخمی شدند یادآور شد بلافاصله توسط عوامل امدادی  زخمی های این حادثه جهت مدواوا به بیمارستان امام علی(ع) سرابله منتقل شدند.

وی با بیان اینکه در محورهای مواصلاتی شاهد بارش باران هستیم و برابر پیش‌بینی‌های کارشناسان هواشناسی این بارش‌ها تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت از رانندگان خواست در محورهای مواصلاتی با صبر و حوصله رانندگی کرده و از انجام هر گونه حرکات حادثه ساز خودداری کنند.

همتی زاده یادآور شد: هم اکنون در تونل‌های پیامبر اعظم و راه کربلا شاهد مه گرفتگی هستیم که می‌طلبد رانندگان که قصد تردد در این مسیر ها را دارند با نور پایین حرکت کرده و از حرکت در سایر خطوط خودداری کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار