مدیرکل انتقال خون فارس با اشاره به طرح نذر خون در روز ۲۸ صفر، گفت: مردم برای مشارکت در این طرح خداپسندانه به مراکز انتقال خون در سطح استان مراجعه و نذر خود را ادا کنند.
کد خبر: ۷۹۱۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰ 26 October 2019

مسعود ترابی گفت: طرح نذر خون از ابتدای ماه محرم تا پایان صفر در پایگاه انتقال خون فارس برای کسانی که مایل به اهدای خون خود در قالب نذر هستند، اجرا می‌شود.

او از کاهش فرآورده‌های خونی در استان خبر داد و افزود: از آنجا که شیراز به عنوان مهم‌ترین قطب پزشکی در جنوب کشور، مرجع حضور بیماران این منطقه از کشور و کشور‌های همسایه در حوزه خلیج فارس است، منابع و ذخایر بانک خون استان به طور مستمر با تهدید و کمبود مواجه بوده است.

ترابی با تاکید بر اینکه هر اهدا کننده با خون اهدایی خود جان سه نفر را نجات می‌دهد، ادامه داد: به مشارکت همگانی برای افزایش ذخایر خونی نیازمندیم.

مدیرکل انتقال خون فارس از آمادگی مراکز انتقال خون فارس برای خونگیری در ۲۸ صفر خبر داد و تصریح کرد: یک واحد سیار روز یکشنبه ۵ آبان همزمان با رحلت حضرت رسول اکرم (ص) از ساعت ۱۵ تا ۲۱ شب در حرم حضرت سید علاءالدین حسین (ع) مستقر می‌شود.

او تصریح کرد: پایگاه مرکزی سازمان انتقال خون در خیابان قصردشت بالاتر از عفیف آباد، ایستگاه آسیاب قوامی روز‌های عادی از ساعت ۸ صبح یکسره تا ۲۰ شب و روز‌های تعطیل از ۸ صبح تا ۱۹ شب پذیرای اهداکنندگان خون است.

ترابیان گفت: تمامی مراکز سازمان انتقال خون در شهرستان‌های آباده، لار، جهرم، فسا، کازرون، داراب و مرودشت فارس هم پذیرای افرادی است که با اهدای خون خود زندگی را به دیگران هدیه می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار