عنایت‌الله رحیمی استاندار فارس به همراه برخی از معاونین و فرماندار شیراز به مناسبت سالروز تأسیس سازمان بازرسی کل کشور با کارکنان بازرسی کل استان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۷۹۱۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱ 27 October 2019

استاندار فارس در این جلسه ضمن تبریک سالروز تأسیس سازمان بازرسی اظهار داشت: بر خود فرض دانستم که در چنین روزی جهت عرض ادب در جمع کارکنان خدوم بازرسی حضور یابم.

رحیمی با اشاره به تهدیدهای موجود در حوزه اقتصادی ابراز امیدواری کرد این تهدیدها با تدابیر حاصل‌شده به فرصت مبدل شود.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال 98 به نام رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: برای محقق شدن منویات مقام معظم رهبری، همت و تلاش زائدالوصف تمام دستگاه‌ها را می‌طلبد تا بتوانیم زمینه رونق تولید را فراهم کنیم، البته گام‌های مؤثری برداشته‌شده است.

استاندار فارس با توجه به وضعیت کنونی کشور، شرایط موجود را جنگ تمام‌عیار اقتصادی دانست و تأکید کرد: امروز دشمن جنگ را به درون خانه‌ها برده و هدف آن ضربه‌زدن به کل جامعه است، لذا با توجه به این شرایط نمی‌توان مانند گذشته کارها را پیش برد و تصمیمات باید متناسب با وضعیت فعلی باشد، بر همین اساس بایستی ضوابط، قوانین و مقررات نیز نسبت به شرایط کنونی بازنگری شود که خوشبختانه با توجه به جلسه سران قوا، این موضوع تا حد مطلوبی پیش رفته و برای برخی از مسائل کلان راهگشا بوده و این رویه توسط بازرسی نیز ملحوظ نظر قرار گیرد.

در ابتدای این جلسه رئیس منطقه 3 سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان فارس ضمن تشکر از استاندار و هیأت همراه، گزارشی از برنامه‌های اجراشده توسط بازرسی ارائه کرد.

بازرس کل استان فارس خاطرنشان کرد: پروسه تنظیم و خروج گزارش از سازمان بازرسی امری دقیق و علمی است و گزارش‌ها جهت خروج به مبادی ذی‌ربط از فیلترها و کانال‌های مختلفی می‌گذرد و به‌هیچ‌وجه سلایق افراد در روند تهیه و تنظیم گزارش‌ها دخیل نیست.

رئیس منطقه 3 سازمان بازرسی، دستگیری از دستگاه‌های اجرایی را جزو اصول سازمان بازرسی ذکر کرد و یادآور شد در راستای بهبود روش‌ها غالب گزارش‌های تنظیمی به‌صورت اصلاحی هستند.

اکرمی با اشاره به وضعیت خاص و فعلی کشور و نیاز به همت مضاعف کارکنان دستگاه‌های مختلف، اظهار داشت: همکاران بنده نیز در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری غالباً تا پاسی از شب مشغول به خدمت هستند و جهت حمایت از تولید و کمک به دستگاه‌های اجرایی از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

برچسب ها: بازرسی فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار