هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان؛
در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان روز جمعه تیم‌های ملی حفاری و پالایش نفت به مصاف حریفان می‌روند.
کد خبر: ۷۹۲۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹ 28 October 2019

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان روز جمعه با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود که هر ۲ نمایند استان ( ملی‌حفاری و پالایش‌نفت آبادان ) بازی های به نسبت آسانتری در پیش دارند.

تیم ملی حفاری که اکنون به دلیل تفاضل گل کمتر در مکان سوم رده‌بندی قرار دارد در این هفته برابر تیم دختران کویر مس کرمان صف‌آرایی میکند که با برد این تیم شانس صعود به رده دوم جدول را خواهد داشت اگرچه نماینده کرمان در هفته‌های اخیر بازی‌های خوبی به نمایش گذاشته است.

تیم ملی حفاری که فصل گذشته در عین شایستگی عنوان سوم رقابتهای لییگ برتر را به خود اختصاص داد، بیشک در این دوره از رقابت‌ها داعیه عنوان قهرمانی را دارد و انگیزه بازیکنان حفاری در بازی های اخیر گویای این مطلب است.

با توجه به حضور چند تیم قدرتمند در فصل جاری، تیم ملی حفاری کار آسانی در پیش نخواهد داشت و کادر فنی و بازیکنان به خوبی می دانند که برای قهرمانی در لیگ باید از سد حریفان قدرتمند خود عبور کنند.

در سوی مقابل تیم دختران کویر مس کرمان از بازیکنان جوان و خوبی بهره می‌برد که برای کسب امتیاز وارد میدان می‌شوند و با شکست ملی حفاری در این دیدار، نسبت به صعود به مرحله پلی‌آف امیدوارتر می شود.

تمرین‌های تیم ملی حفاری به خوبی در حال انجام است و بازیکنان به لحاظ جسمانی و تاکتیکی، آماده برگزاری مسابقه هستند. تیم ملی حفاری در این فصل از مینا بارانی سرمربی جدید خود بهره می برد که زمانی این تیم را قهرمان لیگ ایران کرد. ملی حفاری در ابتدای فصل سه بازیکن خود را از دست داد اما با استفاده از سه بازیکن بومی، جای خالی آنها را پر کرد.

تیم پالایش نفت آبادان دیگر نماینده استان که در این فصل از بازیکنان و مربی بومی بهره می برد، تاکنون نتایج خوبی کسب نکرده و تنها با سه برد و ۹ امتیاز در رده دهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

این نماینده خوزستان در این هفته از مسابقات باید به مصاف پارس‌آرا شیراز برود که حال و روز خوبی نداشته و اکنون در مکان یازدهم رده بندی جای دارد؛ آبادانی‌ها اگرچه در خانه حریف به میدان می‌روند اما شانس پیروزی در این بازی را دارند. 

طلایی پوشان آبادانی هفته گذشته باید به مصاف تیم ستارگان دشت ورامین می رفتند که این تیم از ادامه حضور در مسابقات انصراف داد و به همین دلیل سه امتیاز بازی به اندوخته‌های تیم پالایش نفت اضافه شد که خوشحالی هواداران این تیم را به همراه داشت.

بی شک شاگردان خدیجه پوربهبهانی در نیم فصل دوم برای رهایی از انتهای جدول و راضی نگه داشتن هوادارانشان نیاز به امتیازات بیشتری دارند تا بتوانند یکی از تیم‌های صعود کننده به مرحله پلی‌آف مسابقات باشند. نفتی‌ها اکنون ۱۶ امتیاز با تیم سوم جدول فاصله دارند و اگر نتوانند در دیدارهای باقی مانده نتایج لازم را بگیرند دستشان از صعود به مرحله پایانی کوتاه می‌شود.

در پایان مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان چهار تیم برتر به مرحله پلی آف صعود می کنند؛ نفت آبادان که سابقه قهرمانی در لیگ را دارد فصل گذشته عنوان پنجم رقابت های رده‌بندی را به خود اختصاص داد 

برنامه کامل هفته دوازدهم به شرح زیر است:

روز جمعه ۱۰ آبان:

سایپا تهران - دریژنو فرخ شهر

ملی حفاری ایران - دختران کویر مس کرمان

پارس آرا شیراز - پالایش نفت آبادان

پویندگان فجر شیراز - مس رفسنجان

شهروند ساری - هیات فوتبال خراسان

رهیاب گستر تهران - نامی نو اصفهان

منبع: ايرنا
برچسب ها: فوتسال بانوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار