در پایان مسابقات لیگ برتر فوتبال استان آذربایجان غربی، تیم نود ارومیه قهرمان شد و تیم های شهرداری گوگ تپه و شهرداری پیرانشهر به دسته پایین تر سقوط کردند.
کد خبر: ۷۹۲۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۳ 28 October 2019

هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی در شهرهای مختلف این استان پیگری شد تا تکیف تیم های سقوط کننده و چهره تیم قهرمان مشخص گردد.
در پایان این مسابقات، تیم نود ارومیه با کسب ۴۰ امتیاز به عنوان قهرمانی مسابقات دست یافت و راهی لیگ دسته سوم فوتبال ایران شد. تیم های فرهنگسرای نوشان ارومیه، کیله شین اشنویه و پرسپولیس حاجی خوش مهاباد در رده های دوم تا چهارم قرار گرفتند.
همچنین در رقابت بین تیم های هیات فوتبال شوط، کارگران میاندوآب، شهرداری محمدیار، شهرداری پیرانشهر و شهرداری گوگتپه مهاباد برای فرار از سقوط به دسته پایین تر، شهرداری پیرانشهر با کسب ۱۸ امتیاز و شهرداری گوگ تپه با کسب ۱۶ امتیاز، مغلوب شدند و سهمیه لیگ برتری خود را از دست دادند.

تیم های هیات فوتبال شوط با کسب ۲۱ امتیاز، کارگران میاندوآب با کسب ۲۱ امتیاز، نوژین بهار ارومیه با کسب ۲۰ امتیاز و شهرداری محمدیار با کسب ۲۰ امتیاز در رده های پنجم تا هشتم جدول ایستادند.

نتایج کامل هفته هجدهم :

نوشان فرهنگسرای ارومیه ۲
هیئت فوتبال شوط ۳

نود ارومیه ۴
نوژین بهار ارومیه ۰

شهرداری گوک تپه مهاباد ۲
کارگران میاندوآب ۴

شهرداری محمدیار ۴
شهرداری پیرانشهر ۲

کیله شین اشنویه ۳
پرسپولیس حاجی خوش مهاباد ۰
(باخت فنی به جهت عدم حضور تیم پرسپولیس حاجی خوش مهاباد بدلیل عدم تاثیر گذاری در جدول مسابقات)

شایان ذکر است این مسابقات با حضور ۱۰ تیم برگزار شد و شهر ارومیه با ۳ سهمیه، مهاباد با دو سهمیه و شهرهای پیرانشهر، اشنویه، شوط، محمدیار و میاندوآب هرکدام با یک سهمیه در این رقابت ها حضور داشتند که سهمیه مهاباد به یک سهمیه کاهش یافت و سهمیه شهرستان پیرانشهر نیز در لیگ برتر استان آذربایجان غربی پس از سال ها تیم داری در این رده از دست رفت./یاریزان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار