مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام؛
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام گفت:در ایام اربعین امسال در مجموع ۵۲ میلیارد ریال برای خدمات دهی به زائران اربعین هزینه شد که بیشتر آن از محل کمک های مردمی بوده است.
کد خبر: ۷۹۲۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰ 29 October 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛ضیاء رضایی افزود: این خدمات دهی شامل پخت غذا و توزیع میان وعده و آب معدنی و ... بین زائران و همچنین دستگیری از زائران در راه مانده بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام با بیان اینکه اربعین امسال با حمایت مالی این نهاد یک هزار و ۷۵۰ نفر از مددجویان زیر پوشش در پیاده روی اربعین حسینی شرکت کردند، تاکید کرد: این نهاد به هریک از این مددجویان چهار میلیون ریال به عنوان کمک هزینه پرداخت و در مجموع بیش از ۶ میلیارد ریال اعتبار در این زمینه هزینه شده است.

رضایی ادامه داد: بیشتر این مددجویان افرادی بودند که برای نخستین بار زائر امام حسین(ع) بوده و به عتبات عالیات مشرف شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام به بزرگترین موکب این نهاد در مرز مهران اشاره کرد و گفت: با راه اندازی آشپزخانه در سه وعده روزانه از زائران اربعین حسینی با غذای گرم و میان وعده پذیرایی شد.

وی همچنین یادآور شد: علاوه بر این تمامی مراکز و دفاتر این نهاد در مسیرهای تردد زائران اربعین حسینی برای اسکان تجهیز و خدمات دهی لازم به زائران ارایه کردند./u

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار