تقدیر
ورزشکاران بسیجی استان مرکزی طی بیانیه‌ای اقدام شایسته مهدی ترابی بازیکن با ارزش تیم پرسپولیس در سفارش آحاد مردم شریف ایران به پیروی آگاهانه از رهبر معظم انقلاب اسلامی را قابل تقدیر دانستند
کد خبر: ۷۹۲۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹ 29 October 2019

تقدیر ورزشکاران بسیجی استان مرکزی از  اقدام شایسته مهدی ترابی بازیکن پرسپولیس

ورزشکاران بسیجی استان مرکزی طی بیانیه‌ای اقدام شایسته مهدی ترابی بازیکن با ارزش تیم پرسپولیس در سفارش آحاد مردم شریف ایران به پیروی آگاهانه از رهبر معظم انقلاب اسلامی که همانا رمز عزت، پیشرفت جامعه و رهایی از مشکلات است، را اقدامی قابل تقدیر دانستند.

در این بیانیه آمده است: اقدام ارزشمند مهدی ترابی در سفارش آحاد مردم شریف ایران به پیروی آگاهانه از رهبر معظم انقلاب اسلامی که همانا رمز عزت، پیشرفت جامعه و رهایی از مشکلات است، به منزله عمل به موقع انقلابی و ترویج ارزش‌های اسلامی در ورزش است.

این بیانیه می‌افزاید: ما ورزشکاران بسیجیان استان مرکزی ضمن قدردانی و اعلام حمایت از این ورزشکار با اخلاق و همه ورزشکارانی که متعهد به اخلاق پهلوانی و روحیه دشمن ستیزی در میادین مختلف هستند، هر حرکت خائنانه و جوسازی مزدورانه از سوی برخی اشخاص، گروه‌ها و جریان‌های سیاسی و ورزشی داخلی، ولی سرسپرده به بیگانگان در تمسخر و  تخریب حرکت این جوان انقلابی و سایر جوانان پیرو خط ولایت و مدافع نظام جمهوری اسلامی را قطعا محکوم به شکست و منجر به  ذلت و ننگ ابدی آنان می‌دانیم.

 مهدی ترابی پس از گل زدن به تیم پیکان، زیرپیراهنش را با شعار روی آن نشان داد که این ماجرا بازتاب چشمگیری نزد هواداران فوتبال داشت.

او که شش گل برای تیم ملی به ثمر رسانده در نوزدهمین دقیقه پس از دریافت پاس زیبای علیپور، تیمش را پیش انداخت.
سپس پیراهنش را بالا زد و زیر پیراهن سفید با این نوشته به دو زبان فارسی و انگلیسی نمایان شد: تنها راه نجات کشور = اطاعت از رهبری.
ترابی در پایان بازی به خبرنگاران گفت: من آدم سیاسی نیستم و خوشحالی بعد از گلم «یک کار دلی» بود.
او که ۳۰ بازی ملی انجام داده، تاکید کرد: به عنوان یک آدم ورزشی متوجه شدم «تن‌ها راه نجات کشور اطاعت از رهبری است. برای همین خواستم این موضوع را به مسئولین گوشزد کنم».

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار