معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: ناهماهنگی‌ها در سطح این استان برای مدیریت بحران سیل و آبگرفتگی میان دستگاه‌های مختلف و شهرداری‌ها کاهش یابد.
کد خبر: ۷۹۲۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲ 30 October 2019

به گزارش تابناک تهران، محمد تقی زاده روز چهارشنبه در ستاد مدیریت بحران استان تهران افزود: آنچه که طی هفته گذشته و جاری در استان تهران رخ داد برای مدیریت بارش ها و آبگرفتگی ها همکاری نسبی میان دستگاه ها وجود داشت.

وی یادآورشد: میزان بارش آبان سال ۹۸، نسبت به مدت مشابه سال گذشته، دو تا سه برای افزایش دارد و شرایط خوبی از این نظر داریم.

تقی زاده تاکید کرد: برای اینکه همه دستگاه ها در حوزه پیشگیری بتوانند بهتر عمل کنند باید شرایط مدیریت و از ناهماهنگی های موجود کاسته شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: برای دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران، زمانی که اعلام آماده باش می شود باید بتوانند پای کار حاضر شوند، نه آنکه اتفاقی رخ دهد و بعد قصد اقدامی را داشته باشند.

وی اظهارداشت: در زمان وقوع بحران، مسئولیت اطلاع رسانی با ریاست ستاد بحران استاندار تهران یا جانشین وی معاون عمرانی است، در فروردین امسال در جریان بارش شدید باران، یک اطلاع رسانی نابجا، حاشیه های بسیاری برای همه مسئولان و شهروندان داشت.

تونل امیرکبیر بازگشایی شد

معاون خدمات شهری شهردار تهران در ادامه این جلسه گفت: تونل امیرکبیر که از شامگاه دوشنبه هفته جاری بر اثر وقوع سیل، مسدود شده بود، شامگاه سه شنبه بازگشایی شد و اکنون نیروهای شهرداری مشغول اصلاح آن مسیر هستند.

مجتبی یزدانی اعلام کرد: از ۱۲ نقطه ای حادثه خیز شهر تهران که در بارندگی فروردین امسال شناسایی شده بود، چهار مورد به صورت موقف رفع مشکل شده است.

وی افزود: در بارندگی روزهای گذشته نیز مشکلی که ایجاد شد مربوط به تونل امیرکبیر و تقاطع فتح تا کارونسرای سنگی در منطقه ۲۱ بود.

معاون خدمات شهری شهردار تهران گفت: ۵۳۰ کیلومتر از رودخانه و رودده های موجود در سطح پایتخت لایروبی شده است و ماشین آلات برای بازگشایی آنها در حالت آماده باش قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار