شورای اسلامی شهر مشهد طی ۲ سال گذشته نشان داده است در مبارزه با فساد دغدغه‌مند است و جدیت دارد و فساد ستیزی در سطح ملی و محلی را به عنوان اصل اساسی و غیر قابل عدول برای اصلاح امور و زنده نگه‌داشتن امید در دل مردم لازم می داند.
کد خبر: ۷۹۲۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۷ 30 October 2019

به گزارش تابناک رضوی به نقل از ایرنا، در این بیانیه که روز چهارشنبه منتشر شد آمده‌ است: تصویب و اجرای مصوبات متعدد در استقبال از شفافیت، راه‌اندازی سامانه فاش در انتشار اطلاعات شهرسازی، پروژه‌ها و قراردادها، حمایت مادی و معنوی از گزارشگران فساد در مدیریت شهری که برای اولین بار در کشور تصویب‌ و مورد تایید نخبگان و فعالان اجتماعی قرار گرفته‌ است، نشان از همین عزم و اراده دارد.

در ادامه بیانیه شورای اسلامی شهر مشهد آمده است: شورای شهر از هرگونه اقدام در مقابله با فساد در هر سطحی استقبال کرده و قدردان تلاش‌های برمدار عدالت و انصاف و در چارچوب قانون می‌باشد.

مدیر مسئول و هفت نفر از مدیران و دست اندرکاران موسسه فرهنگی شهرآرا دوم آبان ماه به اتهامات مالی بازداشت شدند.

نشریه "شهرآرا" با صاحب امتیازی شهرداری مشهد تا سال ۱۳۷۶ به صورت هفته‌نامه و به‌ طور رایگان برای شهروندان مشهد منتشر می‌شد اما از خرداد ۱۳۸۸ انتشار آن در قالب روزنامه آغاز شد.

این روزنامه هم‌اکنون به قیمت هفت هزار ریال هر روز صبح در دکه‌های روزنامه‌ فروشی کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد عرضه می‌شود.

میلان، شهربانو، کوله پشتی، پلخمون و مترو از ضمائم جدید روزنامه شهرآرا هستند که طی ۲ سال گذشته به صورت پیوسته به چاپ رسیده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار