استاندار قم با بیان برگزاری مراسم راهپیمایی 13 آبان، اظهار کرد: روز 13آبان تبلور وحدت ملی و نماد استکبار ستیزی است.
کد خبر: ۷۹۲۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶ 31 October 2019

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست در یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان به اشاره به اهمیت فرهنگ سازی در حوزه مسائل مختلف اجتماعی، اظهار کرد: قم در کشور جایگاه مهمی در عرصه‌های فرهنگی داردو لازم است، توجه ویژه ای به مسائل فرهنگی در قم شود.

استاندار قم در ابتدای سخنان خود با تقدیر از عملکرد مناسب استان در اسکان و میزبانی از زائران اربعین، افزود: ضروری است با مستند سازی این اقدامات از سوی ستاد پشتیبانی اربعین برنامه ریزی لازم برای ارتقاء سطح خدمات در سال‌های آتی صورت گیرد.

سرمست با تاکید بر افزایش 2 برابری اسکان زائران وضعیت مطلوب زائران در این ایام در استان قم، اظهار کرد: باید آسیب شناسی جدی از برنامه‌های ستاد اربعین و مراسم معنوی پیاده روی اربعین در استان صورت گرفته و نقاط مثبت نیز تقویت شود.

وی بر اهمیت تبلیغات محیطی با محتوای فرهنگی در ورودی‌های شهر، ادامه داد: دستگاه‌های مسؤول در این زمینه متناسب با اولویت‌های فرهنگی شهر اقدام کنند.

استاندار قم به لزوم ساماندهی ورودی‌های شهر، اضافه کرد: پیش از این نیز مدیریت استان در این موضوع الزاماتی مشخص کرده است که در حوزه فرهنگی و بنابر مصوبه جلسات قبل در گام اول عوارضی قم - تهران به این امر اختصاص یابد.

وی برگزاری با شکوه مراسم 13 آبان به‌عنوان نمادی در وحدت و استکبار ستیزی در سطح کشور را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: این راهپیمایی باید صرفا به عنوان یک مانور قدرت و انسجام ملی و تبلور استکبار ستیزی باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار