کد خبر: ۷۹۳۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸ 31 October 2019

هفته نهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور ، از امروز پنجشنبه با انجام پنج بازی آغاز می شود که در یکی از دیدارهای مهم امروز، تیم نساجی مازندران از ساعت 16 و30 دقیقه در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر میزبان تیم صنعت نفت آبادان است.

شاگردان رضا مهاجری که این فصل، بازیهای خوبی به نمایش می گذارند اما در نتیجه گیری مشکل دارند. در حالیکه تیم نساجی چند بازیکن مطرح همچون علیرضا حقیقی، مهرداد کفشگری، محمد قاضی و چند بازیکن دیگر را برای تقویت به خدمت گرفت نمی تواند از آنها استفاده کند چون تیم نساجی در سازمان لیگ، بدهی دارد و به خاطر نپرداختن بدهی ها از بازیکنان جدید محروم است. البته مدیران و مالکان نساجی چند بار اعلام کرده بودند که درپی پرداخت بدهی های باشگاه هستند ولی تاکنون هیچ اتفاقی نیفتاد و امروز  هم به احتمال زیاد ، بازیکنان جدید نمی توانند برای نساجی بازی کنند.

نساجی اکنون با 9 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد و بازی سختی مقابل نفتی ها دارد. صنعت نفت آبادان هم با 15 امتیاز در رده پنجم جدول جای دارد.

جلسه هماهنگی پیش از بازی نساجی و صنعت نفت در دفتر هیات فوتبال قائم شهر برگزار و مقرر شد بازیکنان نساجی با پیراهن قرمز و بازیکنان صنعت نفت با پیراهن زرد وارد زمین شوند.

دیدار تیم های نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان از شبکه های رادیویی و تلویزیونی صداوسیمای مرکز مازندران به صورت زنده برای علاقمندان فوتبال پخش می شود.

برنامه بازیهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال:

پنجشنبه 9 آبان 1398

سایپا        -      شهر خودرو       15:30

نساجی مازندران        -      صنعت نفت آبادان     16:30

پرسپولیس        -      ماشین‌سازی‌تبریز      16:30

نفت‌ مسجدسلیمان    -      فولاد        17:00

پارس جنوبی جم       -      سپاهان     18:00

جمعه 10 آبان 1398

گل گهرسیرجان        -      پیکان       15:15

تراکتور      -      استقلال    18:00

ذوب آهن -      شاهین شهرداری‌بوشهر    18:00

منبع: خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار