کد خبر: ۷۹۳۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۳ 31 October 2019

وزیر جهاد کشاورزی و استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از مدیران از مجموعه تفریحی توریستی غار ده شیخ پاتاوه بازدید کردند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این غار یکی از جاذبه های تاریخی و گردشگری استان است.
وی عنوان کرد: این غار به دلیل جاذبه های ویژه تاریخی، فرهنگی و طبیعی همه ساله به ویژه در تعطیلات پذیرای خیل عظیمی از علاقه مندان به طبیعت و مناطق گردشگری است.
نماینده عالی دولت در استان بر برنامه ریزی برای تأمین و توسعه امکانات و خدمات رفاهی و زیربنایی در این منطقه تاکید کرد و افزود: کشاورزی و گردشگری اولویت توسعه در کهگیلویه و بویراحمد است.
وی گفت: بدون تردید در صورت فراهم ساختن زیرساخت های گردشگری زمینه افزایش درآمد و به تبع آن اشتغال جوانان استان فراهم می شود.
کلانتری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دیدار وزیر جهادکشاورزی با تعدادی از کشاورزان، باغداران و آبزی پروران استان، تصریح کرد: این دیدارها امیدوارکننده است و نشان دهنده توجه خاص وزیر به جامعه بزرگ صنعت کشاورزی و تولیدکنندگان است.
استاندار افزود: قطعا مذاکره و گفتگوهای امروز وزیر تاثیر مهمی در رفع موانع و مشکلات استان در حوزه کشاورزی خواهد داشت.
گفتنی است غار ده شیخ دارای قدمت ۱۳۵ ساله است و در ۵۱ کیلومتری شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پاتاوه دنا لوداب زیلایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
آن شاالله که دولت محترم و حاکمیت و قوای سه گانه و قوای لشکری قدر و اهمیت استان ما و مردم دلاور و فداکار و وفادار استان را دریابند و معضلات و مشکلات و دشواری های استان را در ابعاد گوناگون و ساحت های مختلف حل و فصل نمایند.و فقر و محرومیت تاریخی را از این استان رنج دیده،بلاکشیده،و مستضعف بر طرف نمایند و با همفکری و همکاری و اراده جمعی و تلاش مضاعف و برنامه ریزی،راه رابرای گشایش در کارها و توسعه استان و ارتقای وضعیت استان مهیا نمایند.به امید آن روز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار