عضو شورای اسلامی شهر تهران نسبت به تشکیل نشدن ستاد هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در حوزه فنی - خدماتی شهر تهران که در شورای سوم و در شهریورماه سال ۱۳۸۷ تصویب و از سوی رییس وقت شورا برای اجرا به شهردار وقت ابلاغ شد، تذکر داد.
کد خبر: ۷۹۳۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸ 03 November 2019

به گزارش تابناک تهران، «حجت نظری» روز یکشنبه در جریان یکصد و هفتاد و سومین جلسه شورای شهر تهران افزود: هدف از تصویب این طرح جلوگیری از اقدامات موازی ناشی از بخشی نگری‌های سازمانی و فقدان مدیریت یکپارچه یا لااقل هماهنگ شهری در اقداماتی نظیر حفاری، توسعه فضاها و معابر عمومی، توسعه و مرمت تاسیسات بود که منجر به هدررفت سرمایه و ایجاد نارضایتی شهروندان تهرانی شده بود.
وی گفت: اما متاسفانه تشکیل این ستاد به هدف اصلی خود نرسید و در دوره مدیریت شهری فعلی هم که اصلا این ستاد تشکیل نشده است.
نظری اظهار داشت: تا جایی که بنده در شهریورماه امسال نیز در مورد بازسازی و مرمت معابر حفاری شده به معاونت مالی و اقتصادی شهرداری تهران تذکر داده و خواستم تا فکری برای حل این مشکل شود که البته تدبیری برای حل آن اتخاذ نشد و همچنان شهروندان بسیاری، به طرق مختلف نارضایتی خود را از کنده‌کاری‌ها و ... در سطح معابر اعلام می‌کنند.  
عضو شورای تهران تاکید کرد: در همین راستا لازم است که برابر مصوبه شورا، این ستاد که اعضای آن مرکب از نمایندگانی از شورای شهر، معاونین شهردار، نماینده فرمانداری و مدیران عامل دستگاه‌های مختلف خدماتی در شهر است، هرچه زودتر تشکیل شده و مصوبات آن برای اجرا به دستگاه‌های مختلف ابلاغ شود.
نظری در بخش دیگری از سخنان خود، روز سیزدهم آبان، روز مباره با استکبار جهانی را گرامی داشت.
وی افزود: همچنین یاد کنم از زنده‌یاد اعظم طالقانی که حقیقتا از زنان مبارز رژیم سابق و از فعالان پرتلاش حقوق شهروندی و حقوق زنان بود.

نظری تأکید کرد: آخرین باری که به ملاقات‌شان رفتم تاکید داشتند که باید همه تلاش کنیم تا شوراها به جایگاهی که مرحوم آیت الله طالقانی مد نظر داشت، برسد.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار