هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور با برگزاری چند دیدار در شهرهای مختلف کشور آغاز می‌شود و شهر خودرو قرار است در مشهد میزبان پارس جنوبی جم باشد.
کد خبر: ۷۹۳۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹ 03 November 2019

به گزارش تابناک رضوی، هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور با برگزاری چند دیدار در شهرهای مختلف کشور آغاز می‌شود و شهر خودرو قرار است در مشهد میزبان پارس جنوبی جم باشد.

 

شهر خودرو در آخرین دیدار خود مقابل سایپا در تهران متوقف شد و همین مسئله سبب شد تا اندکی از نظر امتیازگیری در هفته‌های اخیر با مشکل روبرو شده باشند اما با این وجود آنها هنوز هم یک دیدار عقب افتاده مقابل گل گهر سیرجان دارند که می‌تواند تکلیف بالای جدول را روشن کند.

 

شهر خودرو پس از چند دیدار و چند هفته دوری از ورزشگاه امام رضا(ع) این بار قرار است روز جمعه هفته جاری در مشهد مقابل دیدگان هوادارانش برابر پارس جنوبی جم صف‌آرایی کند.

 

پارس در دو دیدار آخر خود به ترتیب برابر دو تیم مدعی دیگر یعنی استقلال تهران و سپاهان اصفهان به ترتیب یک شکست و یک تساوی نصیبش شده و البته در چند هفته اخیر با مسائل مالی زیادی نیز دست و پنجه نرم کرده است.

 

پارسی‌ها قطعا در مشهد برای کسب امتیاز می‌آیند و ممکن است دست به بازی بسته نیز بزنند و همین ممکن است مقداری کار شهر خودرو و شاگردان یحیی گل محمدی را سخت کند.

 

شاگردان یحیی به خوبی می‌دانند که باید در این دیدار خانگی حتما هر سه امتیاز بازی را کسب کنند؛ رقابت در بالای جدول این روزها با اضافه شدن استقلال تهران بسیار سخت و نفسگیر شده است و جای هیچ اشتباهی برای تیم‌های بالای جدول نیست.

 

در هفته‌ای که گذشته به نوعی همه تیم‌ها با تساوی مقابل رقبای خود برای استقلال تهران بازی کردند تا این تیم با برتری مقابل تراکتورسازی در تبریز جهشی بزرگ در جدول داشته باشد.

 

شهر خودرو اما قرار نیست از کورس باقی بماند و در هفته جاری باید پارس جنوبی را تبدیل به جدیدترین قربانی جاه‌طلبی خود کند.

 

تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار