معاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی گفت: از ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بدهی دستگاههای دولتی به آستان قدس رضوی تاکنون ۷۰۳ میلیارد تومان از طریق اوراق مشارکت پرداخت شده است.
کد خبر: ۷۹۳۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰ 03 November 2019

به گزارش تابناک رضوی، مرتضی حقیقی با بیان این مطلب اظهار کرد: در حوزه املاک و مستغلات دو وظیفه حراست از املاک و مستغلات و مشارکت در ساخت و اجرا بر عهده این معاونت است.

 

وی افزود: ما در حوزه املاک به دنبال به روز رسانی رقبات در مورد اجاره رقبات هستیم و در این خصوص خوشبختانه در شش ماه اول سال در بخش پرداخت اجاره افزایش دو برابری داشتیم.

 

حقیقی با بیان اینکه در موقوفات یک سری درامدها موقت و یک سری درامدها استمراری است؛ اظهار کرد: حوزه املاک ضمن نگهدای موقوفه تعاملات خوبی با افرادی که موقوفه را نگهداری می کنند دارد. به جهت اینکه مردم پرداخت به موقع از اجاره موقوفه داشته باشند این حوزه تسهیلاتی ارائه می کند.

 

معاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی بیان کرد: بسته تشویقی برای مستاجرینی که موقوفه خود را تغییر کاربری دادند در نظر گرفته شده است و این معاونت از کسب و کار تغییر کاربری شده حمایت می کند.

 

وی یکی از اهداف حوزه معاونت املاک و مستغلات را سند دار کردن اراضی موقوفات به ویژه حاشیه شهر دانست و گفت: افرادی که نسبت به این موضوع اقدام کنند با پرداخت وام تسهیلات خوبی ارائه می شود.

 

حقیقی  از تسهیل تمدید اجاره برای مستاجران موقوفه خبر داد و افزود: هر مستاجری برای تمدید اجاره موقوفه ای که دارد به نزدیکترین محضر محل سکونت خود مراجعه کند.

 

وی با اشاره به بانک اطلاعاتی موقوفات؛ اظهار کرد: بانک اطلاعاتی موقوفات از نظر نرم افزاری زیر ساخت های آن اماده شده است و تا اخر سال بخش درگاه خدمات الکترونیکی و اجاره موقوفات نیز به این بانک افزوده می شود.

 

معاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی بیان کرد: از ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بدهی دستگاههای دولتی به آستان قدس رضوی تاکنون ۷۰۳ میلیارد تومان از طریق اوراق مشارکت پرداخت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار