عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه یوم الله سیزدهم آبان ماه نشان داد که دشمنان هیچگاه نمی توانند به انقلاب ایران خدشه وارد کنند، ادامه داد: مردم از سیزده آبان سال 57 تاکنون هر سال دشمنان را مایوس کرده و به دنیا اعلام کرده اند که استقلال و عدم وابستگی به غرب می تواند موجب دستیابی به عزت شود.
کد خبر: ۷۹۴۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵ 04 November 2019

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:مسعود گودرزی با اشاره به فرارسیدن سیزده آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی، گفت: یوم الله سیزدهم آبان ماه نقطه عطفی در تاریخ کشورمان است که استبدادستیزی ایرانیان را به استبدادستیزی آزادگان دنیا پیوند داد.

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ملتی که همواره آزاده بوده و طعم آزادگی را چشیده است، نمی تواند زورگویی قدرت هایی همچون ایالات متحده را تحمل کند لذا سیزده آبان ماه تحکیم کننده مبارزه با استکبارستیزی محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه یوم الله سیزدهم آبان ماه نشان داد که دشمنان هیچگاه نمی توانند به انقلاب ایران خدشه وارد کنند، ادامه داد: مردم از سیزده آبان سال 57 تاکنون هر سال دشمنان را مایوس کرده و به دنیا اعلام کرده اند که استقلال و عدم وابستگی به غرب می تواند موجب دستیابی به عزت شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه سیزده آبان سال جاری نیز با توجه به اعمال شدیدترین تحریم ها علیه مردم کشورمان دارای رنگ و بویی دیگر است، تصریح کرد: در واقع حضور پرشور مردم در راهپیمایی سیزده آبان خنثی کننده این تحریم ها محسوب می شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حضور حماسی مردم در مراسم سیزده آبان نشان می دهد که مردم ایران هراسی از اعمال سیاست های ظالمانه آمریکا علیه کشورمان ندارند، خاطرنشان کرد: به عبارتی مردم هوشیار و آگاه ایران به جهانیان ثابت خواهند کرد تحریم، تهدید و زورگویی دیگر نتیجه نخواهد داد و ایران اسلامی با تکیه بر جوانان مومن رو به پیشرفت و تعالی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار