رییس هیات بازرسی انتخابات استان کرمانشاه گفت: کاندیداهای احتمالی انتخابات از طرح مطالب هیجانی و غیرمستند جدا خودداری کنند.
کد خبر: ۷۹۴۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 05 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،افشین کریمی در نشست هیأت بازرسی انتخابات استان با اشاره به لزوم رعایت اصل بی طرفی، قانونمداری و سلامت در انتخابات تصریح کرد: این مهم در اولویت برنامه‌ریزی‌ و  اقدامات مجریان انتخابات در سطح استان است.

 کریمی ادعای مهندسی انتخابات را ظلم بزرگی در حق نیروهای خدوم و دست اندرکاران انتخابات در تمامی ارکان نظام دانست و افزود: استانداری کرمانشاه، ستاد انتخابات و به خصوص هیئت بازرسی، به تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حق الناس بودن رای مردم، از آرای ملت به خوبی صیانت کرده و امانت داران صدیقی برای رأی دهندگان خواهند بود.

معاون استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم ایجاد فضای رقابتی سالم و پرهیز از ایجاد حواشی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: نامزدهای احتمالی انتخابات، از طرح مطالب هیجانی و غیر مستند پرهیز کنند، زیرا اینگونه رفتارها در میان جامعه علاوه بر سیاه نمایی، باعث تزریق یاس و ناامیدی به بدنه اجتماعی و بروز بی اعتمادی عمومی می‌شود.

کریمی افزود: سامانه پیامکی 50002974 جهت اطلاع رسانی عمومی و دریافت نظرات، پیشنهادات و تخلفات احتمالی کاندیداها در دسترس عموم قرار دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار