معاون عمرانی استاندار سمنان خواستار شد؛
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان خواستار انجام تعهدات دستگاه‌های اجرایی در قبال موزه دفاع مقدس سمنان شد و گفت: رفع مشکلات و موارد مرتبط با باغ‌موزه دفاع مقدس اهمیت دارد.
کد خبر: ۷۹۴۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶ 05 November 2019
ضرورت انجام تعهدات دستگاه‌های اجرایی در قبال موزه دفاع مقدس سمنان

به گزارش تابناک سمنان: منوچهر فخری پیش از ظهر سه‌شنبه در جلسه بررسی مسائل باغ‌موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان به میزبانی این مجموعه، ضمن بیان اینکه مسائل و موارد مرتبط با باغ‌موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس به‌واسطه نقش‌آفرینی استان در این رویداد عظیم بسیار مهم است، تأکید کرد: همه ما در قبال این مجموعه رسالتی مقدس داریم.

وی افزود: نیاز است تا امروز کار عزیزان و بزرگوارانی که درراه حفظ نظام و کشور شهید شدند و جانشان را فدا کردند تکمیل کنیم و راه‌اندازی این مجموعه فاخر یکی از این اقدامات است که بسیار حائز اهمیت محسوب می‌شود.

معاون استاندار سمنان گفت: دستگاه‌های اجرایی متولی امر و مرتبط با برخی از حوزه‌های کاری تکمیل این مرکز فرهنگی فاخر، به‌صورت جدی به تعهدات خود عمل کرده و در راستای به سرانجام رسیدن هر چه زودتر این باغ‌موزه گام بردارند.

بازدید ۷۰۰۰ دانش‌آموز از باغ‌موزه دفاع مقدس

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان نیز در این نشست با اشاره به نقش باغ‌موزه دفاع مقدس در نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل‌های امروز و آتی، گفت: رزمندگان استان به‌خصوص در حوزه‌هایی مانند جهاد سازندگی، نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای در دفاع مقدس داشتند و لذا بنیاد حفظ آثار تلاش دارد تا با راه‌اندازی سنگر جهاد سازندگی در مجموعه باغ‌موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس بتواند جوانان را با این نقش‌آفرینی‌ها آشنا سازد.

سرهنگ محمدحسن سلامی ضمن بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی استان سمنان مساعدت خوبی با مجموعه باغ‌موزه دفاع مقدس سمنان دارند، افزود: این همکاری‌ها سبب شده تا برای بازدید هفت هزار دانش‌آموز از این مجموعه، تمهیدات لازم و تدارکات موردنیاز اندیشیده شود.

وی بابیان اینکه امیدواریم بتوانیم هرچه زودتر این مکان را به بهره‌برداری برسانیم تا زمینه برای بازدید عموم مردم فراهم شود، تأکید کرد: باید تلاش کنیم با اقدامات مطلوب و مناسب، در راستای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و نشر آنان گام برداریم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار