نماینده ولی فقیه در خوزستان:
نماینده‌ولی فقیه در استان خوزستان و امام‌جمعه اهواز با تاکید بر لزوم توجه ویژه به معضل فاضلاب اهواز گفت: رفع این مشکل نیازمند تلاش شبانه روزی مسوولان است.
کد خبر: ۷۹۵۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶ 08 November 2019

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد روز پنجشنبه در جریان بازدید از منطقه عین۲ و کوی مشعلی اهواز درخصوص مشکل پس زدگی فاضلاب بیان کرد: هیچ کجای استان خوزستان مشکلات فاضلاب شهرستان اهواز را ندارد، اگر لازم باشد مسئولان باید از استان های دیگر درخواست کمک کنند.

امام جمعه اهواز اظهار داشت: پیش از حضور در منطقه، مشکل فاضلاب اهواز را با دفتر مقام معظم رهبری در میان گذاشتم.

وی با اشاره به پیگیری تامین اعتبار مالی برای رفع مشکل فاضلاب در اهواز ادامه داد: بنده از سوی نظام و مقام معظم رهبری ماموریت دارم مشکلات استان به ویژه کلانشهر اهواز را پیگیری کنم.

وی یکی از مناطق دارای مشکل فاضلاب را کوی مشعلی عنوان کرد و گفت: ۲ ماه پیش در بازدیدی که از این منطقه داشتم تقریبا تمام آسیب ها شناسایی شدند و برای رفع آنها از سوی مسئولان برنامه ریزی شد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان خاطرنشان کرد: اقداماتی از ۲ ماه قبل تاکنون در زمینه رفع مشکل فاضلاب و خدمات رسانی شهرداری اهواز در این منطقه صورت گرفته است.

بامداد روز پنجشنبه استاندار خوزستان، مدیرعامل آبفای اهواز و امام جمعه اهواز به منطقه عین۲ رفته بودند تا از طرح های اصلاح شبکه فاضلاب بازدید کنند، ظهر امروز امام جمعه اهواز بار دیگر با حضور در این منطقه نماز ظهر را با حضور جمعی از اهالی در این منطقه اقامه کرد.

محله عین ۲ در ۲ کیلومتری جنوب غرب اهواز است که ۳۲ هزار نفر جمعیت دارد. این منطقه در سال ۹۵ به شهر اهواز ملحق شد.

منطقه عین از مناطق محروم کلانشهر اهواز به شمار می‌رود که در سیل فروردین بسیاری از منازل این منطقه دچار آبگرفتگی شد و مردم به دلیل بافت فرسوده این منطقه خسارت‌ زیادی دیدند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار