دبير و سخنگوی ستاد انتخابات كشور در هشتمین دوره آموزشی مجریان انتخابات در مشهد مقدس؛
دبیر ستاد انتخابات کشور با اشاره به ضرورت رعایت قانون و پایبندی به آن گفت: وزارت کشور مأمور اجرای قانون انتخابات و مسئول حسن جریان انتخابات است. بر اساس همین قانون به جز شورای نگهبان، دیگر سازمان ها و دستگاه ها حق ندارند در امر انتخابات دخالتی داشته باشند.
کد خبر: ۷۹۵۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹ 09 November 2019

به گزارش تابناک رضوی، سیداسماعیل موسوی مديركل دفتر انتخابات وزارت كشور در پایان هشتمین دوره از همايش های آموزشی مجریان و دست اندرکاران انتخابات با اشاره به ضرورت رعایت قانون و پایبندی به آن، اظهار داشت: وزارت کشور مأمور اجرای قانون انتخابات و مسئول حسن جریان انتخابات است. بر اساس ماده ۲۵ همين قانون به جز شورای نگهبان، دیگر سازمان ها و دستگاه ها حق ندارند در امر انتخابات دخالتی داشته باشند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور افزود: وزارت کشور از حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان دفاع می کند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد داشت.

موسوی با اشاره به لزوم دقت در موضع گیری ها پیرامون انتخابات گفت :دشمنان ما همواره در پی ایجاد شبهه در خصوص انتخابات هستند و می خواهند القاء کنند که انتخابات مهندسی می شود اما ما باید مراقبت کنیم تا اسیر نقشه دشمنان نشده و از دامن زدن به این شبهات و تکرار شیطنت آنان پرهیز کنیم.

وي ادامه داد: وزیر محترم کشور در تمام نشست ها و دیدارها با دست اندرکاران انتخابات بر بی طرفی و قانونمداری مجریان انتخابات تأکید می نمایند؛ بنابر این تأکیدات ایشان به عنوان راهبرد اصلی، سرلوحه کار ماست و از آن عدول نخواهیم کرد.

سيد اسماعيل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در پايان ضمن تبريك سالروز آغاز امامت و ولايت حضرت صاحب الزمان(عج) عنوان داشت: دوره هشتم آموزش انتخابات با حضور رؤسا و اعضای ستاد انتخابات و فرمانداران استان های مرکزی، ایلام و لرستان برگزار شد. علاوه بر آن ها، دبیران ستاد انتخابات و بخشداران استان های آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه و فارس نیز در این برنامه شرکت نمودند و به امید خدا دوره نهم در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۲ و ۲۳ آبان برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار