جشن ۱۰ هزار نفری یاوران ام‌المومنین حضرت خدیجه(س) با عنوان «برترین انتخاب» در قم برگزار شد.
کد خبر: ۷۹۵۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲ 09 November 2019

به گزارش تابناک قم، ششمین اجتماع بزرگ یاوران ام‌المؤمنین حضرت خدیجه کبری(س) با عنوان «برترین انتخاب» به مناسبت سالگرد ازدواج پیامبر(س) و حضرت خدیجه کبری(س)در سالن فرهنگی ورزشی خانه مهندس پردیسان برگزار شد.

بیش از 10 هزار نفر از اقشار مختلف مردم قم در این مراسم جشن شرکت کردند که استقبال بسیار خوبی از این برنامه دینی_فرهنگی بود.

حجت‌الاسلام رفیعی و حجت‌الاسلام فرحزاد در این مراسم درباره اهمیت ازدواج در اسلام و لزوم ترویج فرهنگ ازدواج آسان در جامعه سخنرانی کردند.

علی ضیا مجری صدا و سیما در این مراسم به اجرای برنامه پرداخت و صابر خراسانی نیز شعرخوانی کرد، اجرای پارسا خائف هنرمند نوجوان عصر جدید و برنامه‌های شاد و طنز از دیگر برنامه‌های این جشن بزرگ بود.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله فرحزاد استاد حوزه علمیه با اشاره به لزوم آشنایی با زندگی ام‌المومنین حضرت خدیجه(س) در این مراسم بیان کرد: باید سعی کنیم نام، یاد، اخلاق و سیره حضرت خدیجه(س) همیشه زنده بماند.

وی با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی حضرت خدیجه(س) افزود: ایثار، گذشت و حمایت مادی و معنوی بانو خدیجه(س) از پیامبر(ص) و دین الهی باید الگوی ما در زندگی قرار بگیرد.

به گزارش تسنیم جشن بزرگ «برترین انتخاب» توسط موسسه حضرت خدیجه(س) برگزار شد، این موسسه فرهنگی فعالیت‌های زیادی برای برپایی مراسمات شادی اهل‌بیت(ع) در قم دارد.

مؤسسه خیریه حضرت خدیجه(س) با عنایت حضرت و با هدف حمایت از گرفتاران، سیل‌زده‌ها، زلزله‌زدگان، کمک به محرومان، قربانی کردن و اطعام ایتام راه‌اندازی شده است و تاکنون بیش از 100 هزار زائر اولی را به قم، مشهد و کربلا اعزام کرده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار