رئیس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت:طی پنج روز آینده با توجه به استقرار جریانات پایدار در خراسان رضوی ،انتظار می‌رود آسمان در اکثر نقاط صاف، کمی ابری و گاهی توأم با وزش باد باشد، در بعضی ساعات افزایش پدیده‌های جوی در شهرهای بزرگ و صنعتی پیش بینی می‌شود.
کد خبر: ۷۹۵۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷ 10 November 2019
  • به گزارش تابناک رضوی، یحیی قائنی پور در خصوص پیش بینی وضعیت هوای خراسان رضوی، اظهار کرد: بر اساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی، انتظار می‌رود وضعیت جوی طی پنج روز آینده با توجه به استقرار جریانات پایدار در خراسان رضوی، آسمان در اکثر نقاط صاف، کمی ابری و گاهی توأم با وزش باد باشد.

 

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه با توجه به پایداری جو در این استان انتظار می‌رود در ساعات اولیه روز در نقاط کوهستانی تشکیل پدیده مه و کاهش دید را داشته باشیم، بیان کرد: در بعضی ساعات افزایش پدیده‌های جوی در شهرهای بزرگ و صنعتی خراسان رضوی پیش بینی می‌شود.

 

وی با بیان اینکه حداقل دمای شب گذشته در مشهد ۲+ درجه سانتیگراد بوده است و در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۵+ درجه سانتیگراد می‌رسد، بیان کرد: در ۲۴ساعت گذشته قوچان با دمای ۴+ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و بردسکن با دمای ۲۰+ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقاط خراسان رضوی بوده‌اند.

 

قائنی پور افزود: دما طی چند روز آینده تغییرات قابل ملاحظه‌ای نخواهد داشت و در هفته جاری سامانه بارشی خاصی برای خراسان رضوی پیش بینی نمی‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار