رئیس پلیس راه ایلام گفت: ایلام به واسطه اربعین در بسیاری از بخش های زیرساختی پیشرفت داشته است.
کد خبر: ۷۹۶۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴ 11 November 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  سرهنگ رضا همتی زاده  در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای استان اظهار داشت: سالانه میلیونها زائر از سراسر کشور عزیزمان به عتبات عالیات عزیمت می کنند و میلیونها زائر از کشور عراق نیز به قصد تشرف به مشهد و زیارت امام رضا(ع) وارد کشورمان می شوند و استان ایلام بواسطه مرز بین المللی مهران میزبان تردد میلیونها عاشق و دلداده ائمه اطهار علیهم السلام است.

وی افزود: در سالهای نه چندان دور به واسطه پایین بودن میزان ترددهای جاده ای و ترافیک بومی در مسیرهای استان و دوری از شریانهای مهم ترددی در کشور شاهد عدم تغییر قابل ملاحظه ای در وضعیت زیر ساخت های استان بوده ایم و به واسطه اربعین حسینی، استان ایلام در کانون توجهات قرار گرفته و در شاخص های بسیاری به ویژه در حوزه زیرساخت های جاده ای و استانداردهای ترافیکی پیشرفت قابل توجهی داشته ایم.

رئیس پلیس راه استان ایلام ادامه داد: البته با پیگیری های در حال انجام و عملیات های عمرانی در حال فعالیت قطعاً شاهد بهتر شدن شاخص های زیرساختی در استان خواهیم بود.

رئیس پلیس راه استان خاطر نشان کرد: یکی از موضوعات بسیار مهم در ایام اربعین حسینی بحث اطلاع رسانی و برقراری ارتباط مستمر با مردم و بویژه زائران بود، که در این راستا صدا و سیمای استان با همکاری و تعامل بسیار خوب، به نحو بسیار مطلوب خدمت رسانی کرد.

مدیر کل صدا و سیمای استان نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های شبانه روزی کارکنان پلیس راه در ایام اربعین گفت: رسالت مهم و حساسی در حوزه اطلاع رسانی و ارائه آموزش ها و هشدارها به مخاطبین بر عهده صدا و سیما می باشد و در این مسیر همواره آماده همکاری با نیروی انتظامی و به ویژه پلیس راه استان هستیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار